کودکان را به شگفتی‌های شهر تهران ببرید! بهترین شهربازی‌ها با آدرس دقیق این منطقه‌ها را اکتشاف کنید

  • توسط: admin


تهران شهربازی‌ها و مراکز تفریحی گسترده‌ای برای کودکان دارد که هر یک از این شهربازی‌ها می‌توانند تجربه‌ای متفاوت برای کودکان شما رقم بزنند. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با بهترین شهربازی‌های تهران برای کودکان و همچنین آدرس دقیق این شهربازی‌ها آشنا شوید.

لیست کامل بهترین شهربازی‌های تهران برای کودکان

تهران شهربازی‌های سرباز و سرپوشیده زیادی دارد که هر کدام امکانات و بازی‌های متفاوتی دارند. اگر به دنبال لیستی از بهترین شهربازی سرپوشیده تهران هستید یا دوست دارید یک روز را همراه با کودکان در بهترین شهربازی‌های سر باز تهران سپری کنید، بهتر است در ادامه این بخش با ما همراه باشید.

۱- شهربازی ارم

شهربازی یا پارک ارم بزرگ‌ترین شهربازی تهران است که مساحتی در حدود ۷۵ هکتار دارد. این شهربازی در واقع شامل ۳ شهربازی مجزا به وسعت ۸ هکتار، یک شهربازی پوشیده و یک باغ وحش است.

در این شهربازی یک دریاچه ۸ هکتاری و فضای سبز و تفریحات آبی نیز وجود دارد و از همین رو می‌توانید یک روز کامل در آن وقت گذرانی کنید و از تفریحات مختلف این شهربازی همراه با کودکان لذت ببرید.

در پارک ارم امکان قایقرانی و ماهیگیری نیز وجود دارد و به خاطر رستوران‌های متعددی که در این پارک وجود دارد، می‌توانید هر غذایی که دوست دارید را با بهترین کیفیت در رستوران‌های آن امتحان کنید.

شهربازی ارم یکی از کامل‌ترین و مجهزترین شهربازی‌های تهران است که قطعا هم کودکان و هم بزرگسالان از وقت گذرانی در این پارک لذت می‌برند. ساعت کاری این پارک از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ است و روزهای تعطیل و جمعه نیز می‌توانید از ساعت ۱۴ تا ۲۴ در این شهربازی حضور پیدا کنید.

آدرس: تهران، کیلومتر ۴ اتوبان تهران-کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری کنار گذر راست، پل اتوبان شهید باکری

۲- شهربازی دریاچه چیتگر

اگر به دنبال یک شهربازی مجهز و جذاب با امکانات ویژه هستید، بهتر است به شهربازی دریاچه چیتگر سر بزنید. این شهربازی که به عنوان شهربازی خلیج فارس نیز شناخته می‌شود، امکانات و بازی‌های متنوعی دارد و برای تمام رده‌های سنی کودکان مناسب است.

در کنار بازی‌های متنوعی که در این شهربازی وجود دارد، شما می‌توانید همراه با کودکان در ساحل شنی قدم بزنی و سوار کشتی‌های تفریحی شوید یا در دریاچه چیتگر قایق سواری و تفریحات آبی را تجربه کنید. این شهربازی هم شامل یک شهربازی روباز و هم یک شهربازی سرپوشیده است که می‌توانید همراه با کودکان در هر دو شهربازی حضور پیدا کنید.

شهربازی سرپوشیده برای کودکان کم سن و سال گزینه مناسب‌تری است و امنیت بیشتری دارد. ساعت کاری این شهربازی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۳ است و در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز می‌توانید از ساعت ۱۰ تا ۲۴ در این شهربازی حضور پیدا کنید.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت غرب، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)

بیشتر بخوانید: معرفی ۸ خانه قدیمی تهران که کافه شدند

۳- شهربازی بیلینو

یکی دیگر از بهترین شهربازی‌های تهران برای کودکان شهربازی بیلینو است. این شهربازی بازی‌ها و سرگرمی‌های متنوعی دارد و دارای بازی‌های مختلف برای بهبود مهارت‌های حرکتی و اجتماعی کودکان است.

در این شهربازی کودکان می‌توانند علاوه بر بازی‌های مختلف در برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های خلاقیت نیز شرکت کنند و لحظات متفاوتی را تجربه کنند. ساعت کار این شهربازی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۳ بعدازظهر تا ۱۰ شب و پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

آدرس: میدان پونک، انتهای بلوار همیلا، فاز ۱ بوستان نهج‌البلاغه، در امتداد مسیر دوچرخه‌سواری

۴- سرزمین عجایب

سرزمین عجایب یکی دیگر از بهترین شهربازی تهران برای کودکان است که در مجتمع تیراژه تهران قرار دارد و علاوه بر کودکان برای بزرگسالان نیز بسیار مناسب است. در این شهربازی انواع دستگاه و لوازم بازی مختلف برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد.

از دیگر امکانات این شهربازی می‌توان به کافی شاپ، رستوران، اتاق تولد کودک، اتاق عکاسی فوری و فروشگاه‌های متنوع آن اشاره کرد. در این شهربازی حتی برای کودکان زیر ۶ سال نیز امکانات خاصی وجود دارد و کودک شما می‌تواند از سرسره، اتاق بازی و دستگاه‌های خاص کودکانه مثل ماشین فرفره و سفره‌های دریایی استفاده کند.

این شهربازی مدرن در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ باز است.

آدرس: میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی، بعد از پل همت

۵- شهربازی بسیج

شهربازی بسیج از بهترین شهربازی‌های تهران است که مساحتی در حدود ۳۰۰۰ متر مربع دارد. این شهربازی دارای فضای سبز بزرگ و بازی‌های متنوع برای کودکان است که برای بازی برای همه رده‌های سنی مناسب هستند.

یکی دیگر از جذابیت‌های این شهربازی دریاچه مصنوعی آن است که مساحتی در حدود ۷۰۰۰ متر مربع دارد و در اطراف آن رستوران‌ها و بوفه‌های متعددی جای گرفته است که می‌توانید همراه با کودکان در این بخش غذاهای متنوعی را امتحان کنید. ساعت کار این شهربازی در روزهای شنبه تا جمعه از ۱۸ تا ۲۴ است.

آدرس: تهران، اتوبان افسریه، نبش شهید محلاتی، شهربازی پارک بسیج

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ مرکز خرید تهران (پاساژ) + آدرس

۶- شهربازی بعثت

یکی از هیجان انگیزترین شهربازی‌های تهران برای کودکان، شهربازی بعثت است. در این شهربازی برنامه‌های تفریحی متفاوتی برای کودکان وجود دارد. تنوع وسایل بازی این شهربازی بسیار زیاد است و بعد از بازی با کودکان و گشت و گذار در شهربازی می‌توانید به سینما بروید و لحظاتی به یاد ماندنی را برای خودتان و کودکان رقم بزنید.

ساعت کاری این شهربازی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۱۶ تا ۲۳ و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ است.

آدرس: تهران، میدان شوش، خیابان صابونیان، خیابان احمد سمیعی، جنب پارک بعثت

۷- شهربازی استارلند برنج میلاد

اگر به دنبال یکی از جذاب‌ترین شهربازی‌های تهران با تجهیزات مدرن و متنوع هستید، بهتر است از شهربازی استارلند برج میلاد دیدن کنید. این شهربازی در محوطه فضای باز برج میلاد قرار دارد و در علاوه بر تفریحات متنوع و بازی‌های مختلف دارای رستوران‌ها و کافه‌های زیادی است.

ساعت کار این شهربازی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ است و پنجشنبه‌ها نیز می‌توانید از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و جمعه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۲۴ در این پارک وقت بگذرانید و لذت ببرید.

۸- شهربازی پارک پرواز

یکی دیگر از جذاب‌ترین شهربازی‌های تهران برای بچه‌ها پارک پرواز است. در این شهربازی حتی برای کودکان زیر ۴ سال نیز تجهیزات بازی وجود دارد. مکان این شهربازی بسیار امن است و شما می‌توانید همراه با کودکان در این شهربازی لذت ببرید و امکانات ویژه بزرگسالان استفاده کنید.

این شهربازی یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای اردوی مدارس و مهدکودک‌های تهران است و برای همه سنین جذابیت زیادی دارد. ساعت کار این شهربازی از شنبه تا پنجشنبه از ۵/۵ تا ۸/۵ است.

آدرس: سعادت‌آباد، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز

۹- شهربازی رازی

اگر به دنبال یکی از بهترین شهربازی‌های مرکز تهران هستید، بهترین انتخاب برای شما شهربازی رازی است. این شهربازی هم برای کودکان و هم بزرگسالان مناسب است و امکانات تفریحی متنوعی دارد.

مساحت این شهربازی نسبت به دیگر شهربازی‌های تهران کوچک است، اما به هر حال برای وقت گذرانی با کودکان مکان مناسبی محسوب می‌شود. ساعت کاری این شهربازی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ است.

آدرس: تهران، انتهای خیابان قزوین، نرسیده به میدان رازی، بوستان رازی

در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینبه لیستی از بهترین شهربازی‌های تهران برای کودکان همراه با آدرس دقیق این شهربازی‌ها اشاره شد. اگر دوست دارید یک روز هیجان انگیز و متفاوت را برای خودتان و کودکان رقم بزنید، حتما یک روز را برای بازی در این شهربازی‌های جذاب برنامه ریزی کنید و از همراهی کودکان در بازی‌های مهیج لذت ببرید.

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید