راه‌های آسان برای شکل دادن به خط چشم گربه‌ای (مناسب برای کاربران تازه‌کار)

  • توسط: admin


اگر در آرایش کردن مبتدی هستید، احتمالا کشیدن خط چشم گربه‌ای برایتان چالش برانگیز است. خط چشم گربه‌ای، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های خط چشم است که به چشمان شما جذابیت خاصی می‌بخشد.

اگر شما هم دوست دارید که مثل افراد حرفه‌ای خط چشم گربه‌ای بکشید تا انتهای این بخش از مجله اکالا با ما همراه باشید. در این قسمت به آموزش ۵ مدل خط چشم گربه‌ای برای مبتدی‌ها می‌پردازیم.

۵ تکنیک ساده برای کشیدن خط چشم گربه‌ای

در ادامه به ۵ تکنیک ساده و عالی برای کشیدن خط چشم گربه‌ای اشاره می‌کنیم که افراد مبتدی می‌توانند با استفاده از این روش‌ها به سادگی خط چشمی زیبا و جذاب بکشند.

بیشتر بخوانید: ترفندهای آرایش چشم پف‌دار و پلک‌های افتاده

کشیدن خط چشم گربه‌ای با چسب

کشیدن خط چشم گربه‌ای با چسب، یک ترفند ساده و کاربردی برای مبتدی‌ها است. برای این کار، ابتدا زیرسازی آرایش چشم را انجام داده و سپس یک تکه چسب را به شکل مورب روی پلک خود بچسبانید تا خطی برای دنباله خط چشم ایجاد شود. از یک تکه چسب کوتاه‌تر استفاده کنید و آن را به صورت عدد ۸ و مورب چسب اول، روی پلک‌تان بچسبانید.

سپس با خط چشم مایع، فضای ایجاد شده بین چسب و خط مژه را پر کنید. پس از خشک شدن خط چشم، چسب را بردارید و در صورت نیاز با استفاده از گوش پاک کن اصلاحات لازم را انجام دهید. با این روش، شما می‌توانید به راحتی یک خط چشم گربه‌ای تمیز و حرفه‌ای داشته باشید.

کشیدن خط چشم گربه‌ای با قاشق

یکی دیگر از روش‌های کشیدن یک خط چشم گربه‌ای دقیق و زیبا، استفاده از یک قاشق است. برای اینکار، ابتدا باید زیرسازی آرایش چشم خود را انجام دهید. سپس، دسته یا انتهای قاشق را به عنوان خط‌کش در گوشه خارجی چشمتان قرار دهید تا دم خط چشم را بکشید.

بعد از کشیدن دم خط چشم باید قسمت فرورفته قاشق را به عنوان الگو روی پلک‌تان قرار داده و خط بالایی خط چشم را بکشید. با پر کردن فضای بین دو خط، دم خط چشم شکل می‌گیرد. در نهایت، خط چشم را از وسط پلک تا گوشه داخلی چشم بکشید و ضخامت آن را به تدریج کم کنید.

کشیدن خط چشم گربه‌ای با کارت

کشیدن خط چشم گربه‌ای با استفاده از کارت یکی از ساده‌ترین و دقیق‌ترین روش‌هاست. برای استفاده از این روش فقط کافیست یک کارت را در گوشه خارجی چشم خود قرار داده و دم خط چشم را در امتداد لبه‌ آن بکشید.

این کار به شما کمک می‌کند تا یک خط چشم صاف و کشیده داشته باشید. پس از کشیدن خط چشم، می‌توانید آن را تا وسط یا ابتدای پلک ادامه دهید و با زدن ریمل، آرایش چشم خود را کامل کنید.

بیشتر بخوانید: ترفندهای میکاپ چشم ریز؛ برای چشمانی گیراتر و درشت‌تر

کشیدن خط چشم گربه‌ای با نقطه‌گذاری

اگر در کشیدن خط چشم مبتدی هستید، نقطه گذاری قبل از کشیدن خط چشم می‌تواند به شما کمک کند تا خط چشم زیبایی و یکنواخت بکشید. برای استفاده از این روش، ابتدا باید با مداد چشم خود چند نقطه کوچک روی پلک بالایتان ایجاد کنید.

نقطه اول را در وسط پلک، نقطه دوم را کمی بیرون‌تر و بالاتر از آن و نقطه سوم را در گوشه خارجی چشم و بالاتر از نقطه دوم قرار دهید. سپس این نقاط را به هم وصل کنید تا یک خط صاف و زیبا ایجاد شود.

کشیدن خط چشم گربه‌ای با سایه

کشیدن خط چشم گربه‌ای با سایه، روشی ساده و محبوب برای داشتن آرایشی جذاب است. حتی اگر مبتدی باشید، با استفاده از یک سایه قهوه‌ای، میسلار واتر و یک براش نازک می‌توانید به راحتی این مدل خط چشم را روی پلک خود ایجاد کنید.

ابتدا باید زیرسازی آرایش چشمتان را انجام داده و سپس با آغشته کردن براش به میسلار واتر و سایه، خطوط مورب و نازکی را در گوشه خارجی چشم بکشید تا به شکل عدد ۸ کج درآید. در نهایت می‌توانید فضای داخلی آن را پر کنید.

 

در این بخش از مجله سبک زندگی اکالا، ۵ تکنیک عالی برای کشیدن خط چشم گربه‌ای به شما معرفی کردیم تا بتوانید به راحتی آرایش چشم خود را جذاب‌تر کنید. آرایش چشم، هنری است که با تمرین و تکرار به کمال می‌رسد. پس اگر دوست دارید با خط چشم گربه‌ای، چشمان خود را جذاب‌تر و گیراتر کنید حتما این تکنیک‌ها را امتحان کنید.

سحر هستم و عاشق نوشتن و تولید محتوا، چند سالی است که با شور و اشتیاق در این مسیر قدم برمی‌دارم و برای ارتقای مهارت‌های خودم تلاش می‌کنم.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید