جادوی زیبایی و اناقت در هر قدم با کفش‌های بلند عروس ساده

  • توسط: admin


انتخاب کفش پاشنه بلند برای عروسی اهمیت زیادی برای خانم‌های جوان دارد و به شیک و جذاب به نظر رسیدن آن‌ها در مهم‌ترین روز زندگی‌شان کمک می‌کند و در این میان کفش‌های ساده همیشه جز محبوب‌ترین انتخاب‌ها هستند. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با جدیدترین مدل کفش‌های پاشنه بلند عروس ساده آشنا شوید.

انواع مدل کفش عروس ساده

پوشیدن کفش پاشنه بلند همراه با لباس عروس سفید و بلند، موجب می‌شود تا شما خوش اندام‌تر و زیباتر از همیشه به نظر برسید و در روز عروسی خودتان از همیشه بیشتر بدرخشید.

شاید فکر کنید که انتخاب کفش‌های مجلل و با مدل‌های عجیب و غریب و طرح‌های خاص برای روز عروسی مناسب‌تر است، اما اگر دوست دارید با لباس عروسی، شیک‌تر به نظر برسید، بهتر است به دنبال مدل کفش‌های ساده باشید.

از آن جایی که قرار است برای چند ساعت کفش‌هایتان را بپوشید و نمی‌توانید کفش‌هایتان را در آورید، پس راحت بودن این کفش‌ها نیز در کنار ظاهر زیبایی که دارند، اهمیت زیادی دارد.

برای خرید کفش عروس پاشنه بلند بهتر است از رنگ‌های شیری، سفید یا کرم استفاده کنید. بیشتر کفش‌های عروس از جنس چرم یا ساتن هستند و از نظر ظاهری بسیار شیک و باکیفیت به نظر می‌رسند. در ادامه این بخش می‌توانید زیباترین کفش‌های پاشنه بلند عروس ساده را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: طرح‌های ناخن مینیمال عروس؛ سادگی و زیبایی در کنار هم

بیشتر بخوانید: از عروسی تا مهمانی؛ شینیون‌هایی که هرگز از مد نمی‌افتند

نکاتی که باید برای انتخاب کفش‌های پاشنه بلند عروس ساده بدانید

در ادامه به چند نکته طلایی برای انتخاب کفش‌های پاشنه بلند عروس ساده اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

برای انتخاب کفش پاشنه بلند عروس بهتر است کفش‌هایی را انتخاب کنید که دارای کفی نرم هستند و فشار کمتری به پا وارد می‌کنند.اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است به سراغ کفش‌های ۷ تا ۱۰ سانتی‌متری بروید و اگر قدتان بلند است، بهترین انتخاب برای شما کفش ۵ سانتی‌متری است.در زمان انتخاب کفش عروس، سعی کنید پاشنه کفشتان را طوری انتخاب کنید که از داماد بلندتر به نظر نرسید.هماهنگ بودن رنگ کفش عروس پاشنه بلند با رنگ لباس شما اهمیت زیادی بر ظاهرتان دارد. برای مثال اگر لباس شما شیری رنگ است، بهتر است از کفش شیری استفاده کنید.استفاده از نگین‌های براق یا گیپورهای مشابه لباس عروس روی کفش موجب می‌شود تا جلوه کفش شما جذاب‌تر شود.اگر لباس عروس شما بلند و پف دار است و کفش شما از زیر لباس مشخص نیست، بهتر است از کفش‌های کاملا ساده با پاشنه‌های ضخیم‌تر که راحت‌تر هستند استفاده کنید.سعی کنید کفشی را برای عروسی انتخاب کنید که راه رفتن با آن برایتان راحت است.اگر تجربه راه رفتن با کفش پاشنه بلند را ندارید، بهتر است برای عروسی به سراغ کفش‌های خیلی بلند نروید.اگر در عروسی از لباس‌های سنتی استفاده می‌کنید، می‌توانید رنگ و طرح کفش خودتان را نیز مطابق با رنگ لباس انتخاب کنید.در زمان انتخاب کفش پاشنه دار عروس حتما به سایز کفش دقت کنید و سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که کاملا اندازه پای شما است.برای این که پاهایتان به کفش عادت کند، بهتر است از چند روز قبل از عروسی کفش را برای چند ساعت بپوشید.

در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینجدیدترین کفش‌های پاشنه بلند عروسی ساده را مشاهده کردیم. به خاطر داشته باشید که در زمان خرید کفش‌های پاشنه بلند عروس حتما به راحت بودن آن در کنار ظاهر کفش دقت کنید و سعی کنید کفشی را خریداری کنید که دقیقا اندازه شما است.

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید