ماجراجویی دیوانه وار و جذاب از جهان اسپین‌آف The Boys

  • توسط: admin


قرار است سریال The Boys با یک فصل دیگر به پایان خواهد بود، اما این به معنای پایان ماجراجویی آمازون در این دنیا نیست.

آیا کش، بازیگر نقش استورم‌فرانت، در مصاحبه‌ای با ComicBook اشاره کرده که سریال اسپین‌آف Vought Rising به عنوان یک پیش‌درآمد در حال ساخت است و طرفداران می‌توانند انتظار داستان‌های هیجان‌انگیز بیشتری را داشته باشند.

کش در این مصاحبه با هیجان از کیفیت بالای فیلمنامه‌ این پیش‌درآمد سخن گفته و اظهار داشته که دو فیلمنامه خوانده‌ و آن‌ها دیوانه‌وار خوب هستند. این پروژه که برای اولین بار در Comic-Con امسال معرفی شد، پیش‌درآمدی است که در دهه ۱۹۵۰ جریان دارد و به شخصیت‌های سولجر بوی (با بازی جنسن اکلس) و استورم‌فرانت می‌پردازد.

علاوه بر Vought Rising، آمازون قصد دارد فرنچایز The Boys را با سریال‌های جدیدی مانند The Boys: Mexico و فصل دوم Gen V گسترش دهد. اریک کریپکه، خالق این سریال، نیز از این داستان‌های تازه بسیار هیجان‌زده است و گفته که هنوز فضای زیادی برای پرداختن به زوایای جدید این دنیا وجود دارد.

کریپکه توضیح داده که داستان اصلی The Boys در فصل پنجم به پایان می‌رسد تا سریال دچار افت کیفیت نشود و طولانی‌تر از حد معمول ادامه نیابد. او اظهار داشته که به پایان رساندن سریال پس از پنج فصل، روشی منطقی برای ایجاد حس رضایت در مخاطبان است.

در همین حال، آیا کش در پروژه دیگری نیز حضور دارد؛ سریال کمدی The Franchise از شبکه HBO که به دنیای دیوانه‌وار ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی می‌پردازد. این سریال با بازیگرانی مانند هایمش پاتل، بیلی مگنوسن و لولی آدفوپه ۲ روز دیگر منتشر خواهد شد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید