هاشم صفی الدین چه شخصیتی است؟ معرفی جذاب هاشم صفی الدین

  • توسط: admin


هاشم صفی الدین ، پسر دایی شهید حسن نصرالله است که تاکنون ریاست شورای اجرایی حزب الله را در دست داشته است و گزینه دبیرکلی حزب الله بعد از شهید نصرالله بوده است.

به گزارش تجارت نیوز،

هاشم صفی‌الدین یکی از چهره‌های برجسته حزب‌الله لبنان است و به عنوان یکی از شخصیت‌های ارشد این سازمان شناخته می‌شود. او از نزدیکان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، و فردی بانفوذ در ساختار رهبری این گروه به شمار می‌رود.

صفی‌الدین مسئول شورای اجرایی حزب‌الله است، که وظیفه اصلی آن نظارت بر فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حزب‌الله در لبنان است. این موقعیت به او نقش کلیدی در مدیریت امور داخلی حزب‌الله و هدایت فعالیت‌های این گروه در داخل لبنان می‌دهد.

هاشم صفی‌الدین به عنوان یکی از افراد مهم و استراتژیک در حزب‌الله شناخته می‌شود و برخی او را به عنوان یکی از جانشینان احتمالی سید حسن نصرالله در نظر می‌گیرند. او همچنین به دلیل ارتباطات نزدیکش با ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عنوان یکی از بازیگران مهم در محور مقاومت در منطقه نیز مطرح است.

شیخ صفی‌الدین پدر شوهر زینب سلیمانی، فرزند شهید‌ سلیمانی، است و برادر کوچکش، عبدالله صفی‌الدین، مسئول دفتر رسمی حزب‌الله در ایران است.

آکسیوس به گفته یک منبع صهیونیست اعلام کرد شصخ هاشم صفی الدین هدف حمله اخیر با بمبهای سنگرشکن بوده است. نتایج این حمله هنوز نامشخص است. هاشم صفی الدین در یک پناهگاه عمیق زیرزمینی بوده که این پناهگاه مورد حمله واقع شده است.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید