تجربه فوق‌العاده‌ای از بازی Monster Hunter Wilds با سرعت 60 فریم بر ثانیه!

  • توسط: admin


کپکام سرانجام تاریخ انتشار Monster Hunter Wilds را در طول State of Play اعلام کرد و در عین حال گیم‌پلی عمیق‌تری از یک دموی عملی را در Tokyo Game Show به نمایش گذاشت. سپس یک استریم تماشای دورهمی این دمو در دسترس قرار گرفت که Scarlet Forest و مبارزات را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی پلی استیشن ۵ نشان می‌دهد.

در گیمزکام، کسانی که به طور عملی یک نسخه نمایشی را بازی کردند، اعلام کردند که با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی PS5 اجرا می‌شود. در حالی که نرخ فریم فعلی دقیقا ثابت نیست، یک پله بالاتر است و می‌تواند نشان دهنده وجود دو حالت گرافیکی در کنسول‌ها باشد. Capcom هنوز اطلاعات بیشتری در این مورد ارائه نکرده است.

یوتیوب

با توجه به اینکه دمو بیانگر نسخه نهایی بازی نیست، ممکن است این جزئیات نزدیک به زمان لانچ اعلام شود. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی در رایانه‌های شخصی مشخص شده و به کارت‌های گرافیک RTX 2070 Super، RTX 4060 یا Radeon RX 6700 XT برای رسیدن به 1080p/60FPS در تنظیمات متوسط ​​با Frame Generation احتیاج دارید.

بازی Monster Hunter Wilds برای Xbox Series X/S، PS5 و PC در ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) عرضه خواهد شد. نسخه Ultra Collector’s Edition بازی در کشور ژاپن عرضه می‌شود که همراه با یک دوچرخه تاشو با تم Seikrat mount است. البته، اگر بیش از هزار دلار برای خرج کردن دارید!

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید