گلکسی زد فولد 6: عرضه نسخه پرسرعت بدون پشتیبانی وای‌فای 7!

  • توسط: admin


پرچمدار بعدی گوشی تاشو سامسونگ اکنون یک قدم به عرضه نزدیک تر است. گلکسی زد فولد 6 در چند هفته گذشته چندین گواهی از مقامات نظارتی در سراسر جهان دریافت کرده و اکنون از FCC ایالات متحده نیز برکات دریافت کرده است.

گواهی FCC برای گلکسی زد فولد 6  به پشتیبانی از Wi-Fi 7 اشاره ای نمی کند، که کمی تعجب آور است زیرا S24 Ultra برای Wi-Fi 7 گواهی دارد و سامسونگ معمولاً گوشی های هوشمند Galaxy S Ultra و Galaxy Z Fold خود را با مشخصات بزرگ همراه می سازد. زمانی که صحبت از ویژگی های اتصال به میان می آید، وضعیت یکسانی دارد. گواهی FCC گلکسی زد فلیپ 6 نیز به پشتیبانی از Wi-Fi 7 اشاره ای نکرده است.

مدتی است که می دانیم که گلکسی زد فولد 6 ارتقاء قابل توجهی نسبت به گلکسی زد فولد 5 نخواهد داشت، اما انتظار نداشتیم که فاقد ویژگی هایی مانند وای فای 7 باشد که در تراشه اسنپدراگون تعبیه شده است.

تصمیم سامسونگ برای محدود نگه داشتن لیست به‌روزرسانی‌های گلکسی زد فولد 6 ممکن است به برنامه‌های آن برای عرضه یک نسخه اولترا با مشخصات بالاتر مرتبط باشد. همچنین یک زد فولد 6 اسلیم وجود دارد که ظاهراً بزرگ‌تر، باریک تر است و قیمتی تقریباً برابر با Fold 6 استاندارد دارد، اگرچه ما فرض می‌کنیم که آن مدل نیز نمی‌تواند به شبکه‌های Wi-Fi 7 متصل شود.

به‌جز Wi-Fi 7، به نظر می‌رسد که ویژگی اتصال تنظیم‌شده در Galaxy Z Fold 6 با Galaxy S24 Ultra مطابقت دارد. پشتیبانی از 5G (sub6 و mmWave)، باند فوق العاده (UWB)، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e، NFC و بلوتوث 5.3 خواهد بود.

سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را در رویداد Unpacked خود در پاریس در 10 جولای به طور رسمی معرفی خواهد کرد.

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید