چگونه می توان با استفاده از یک ماده، در چهار درس مختلف موفق شد؟

  • توسط: admin


استفاده از تک ماده در ۴ درس امکان پذیر است به این معنا که به جای استفاده از چندین کتاب و منبع مختلف، یک منبع اصلی برای یادگیری در هر چهار درس استفاده می‌شود. این روش می‌تواند به کاهش هزینه‌ها، زمان و انرژی مورد نیاز برای جستجوی منابع مختلف کمک کند. همچنین، تک نویسی درس به دانش آموزان کمک می‌کند تا درس ها را بهتر و عمیق تر فهمیده و به کلیه موضوعات دروس دستیابی دست پیدا کنند. از جمله مزایای دیگر استفاده از تک ماده در ۴ درس این است که ارتباط بین موضوعات مختلف بیشتر مشخص می‌شود و دانشجویان می‌توانند ارتباطات بین مفاهیم را بهتر درک و برای حل مسایل پیچیده استفاده کنند.

به گزارش آدرینبه نقل از ایرنا، در این راستا، محمود امانی طهرانی امروز درباره امکان تک‌ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان اظهار کرد: پیشتر گفته شده بود که ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرن‌هایی می‌توانند از تک ماده استفاده کنند، اما پس از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهایی شدن همه امتحانات دوره متوسطه دوم، استفاده از تک ماده برای ۴ درس امتحان نهایی میسر شد.

وی افزود: بسیاری از مصوبات اخیر در باب ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سنجش و پذیرش دانشجو است.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: ضوابط در آیین نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود، اما اکنون همه امتحانات از داخلی تبدیل به نهایی شده است و در واقع این یک مصوبه ویژه به حساب نمی‌آید.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید