چرا گلکسی A55 سامسونگ محبوب شد

  • توسط: admin


سامسونگ در مارس سال 2024 سری گوشی جدید گلکسی A خود را در دو مدل A55 و A35 رونمایی کرد. هر دو گوشی میان رده با طراحی پرچمدار هستند و متریال باکیفیتی هم از سوی این برند کره‌ای شامل آنها شد.

اما بدون شک گلکسی A55 عضو بهتر و جذاب‌تری نسبت به گلکسی A35 محسوب شده و توانسته نظر مخاطبان بیشتری از سامسونگ را جلب کند. این گوشی یک میان رده تمام عیار است و ویژگی هایی در آن تعبیه شده که در یک قاتل پرچمدار سامسونگ شاید بتوانید مشاهده کنید.

در ادامه به دلایل محبوبیت گلکسی A55 اشاره خواهیم کرد و سامسونگ چه ویژگی هایی را به کار گرفت که موجب افزایش محبوبیت این گوشی شد.

طراحی پرچمدار

گلکسی A55 دارای طراحی با متریال باکیفیتی چون بدنه شیشه‌ای و فریم فلزی است. این موضوع موجب شد تا شاهد گوشی باکیفیت و حسی چون پرچمدار باشیم. دستگاه استاندارد ضدآب IP67 دارد و از پوشش شیشه محافظت Gorilla Glass Victus+ بهره می برد. بنابراین در کنار طراحی جذاب و ساده، دارای متریال باکیفیت است و از دوام بالایی در عین داشتن طراحی جذاب بهره می برد.

عمر باتری عالی

به جرات می توان گفت که گلکسی A55 با داشتن باتری 5000 میلی آمپرساعتی و سرعت شارژ 25 واتی عمرباتری بالایی در کاربری طولانی به شما ارائه می‌دهد. بنابراین می توانید مدت زمان طولانی روی عمرباتری این گوشی هوشمند میان رده حساب باز کنید. موردی که شاید در رقبا گلکسی A55 به سادگی پیدا نشود و شما را ناامید کنند.

دوربین اصلی امیدوارکننده

این گوشی به یک حسگر واید اصلی 50 مگاپیکسل مجهز شده که از OIS پشتیبانی می کند و قابلیت فیلمبرداری 4K/30fps را ارائه می دهد. بنابراین می توانید یک تجربه تصویربرداری لذت بخش و امیدوارکننده را از چنین گوشی میان رده کسب کنید. گذشته از آن این مدل کیفیت تصویر خوبی در کنار فیلمبرداری رضایت بخش خود به ثبت می کند.

عملکرد سخت افزاری ایده آل

گلکسی A55 یک میان رده است که از چیپ Exynos 1480 چهار نانومتری سامسونگ قدرت می گیرد. این چیپ توانایی بالایی دارد که هر چند نسبت به رقبا اسنپدراگونی یا مدیاتک چندان برتر نیست اما با توجه به قیمت گلکسی A55، عملکرد ایده آلی را می توان انتظار داشت. گذشته از آن دارای رم 6 تا 12 گیگ و حافظه داخلی 128 تا 256 گیگ هم است. پکیج سخت افزاری که در این گوشی می توان یافت در نوع خود قابل توجه بوده و می تواند مخاطب خود را راضی کند و از این رو با توجه به قیمت گوشی، ارزش های فراوانی دارد و باید آن را در این بخش نیز تحسین برانگیز به حساب آورد.

اسپیکرهای استریو

گلکسی A55 به اسپیکر استریو و باکیفیت مجهز شده که توانایی بالایی دارد و می تواند صدایی شفاف را تولید کند. این گوشی بسیار پروضوح صدایی را در فضا پخش کرده و این می تواند برای مخاطب لذت بخش باشد. بنابراین اگر بسیار به شنیدن موسیقی روی گوشی عادت دارید، گلکسی A55 می تواند نظر شما را جلب کرده و عملکرد خوبی از خود نشان دهد. به نوعی اسپیکر استریو باکیفیت نقطه قوت این میان رده سامسونگ است که نباید به سادگی از آن عبور کرد.

قابلیت ارتقا حافظه

محصول سامسونگ این قابلیت را دارد که اسلات کارت حافظه پشتیبانی کند. این یعنی در صورتی که حافظه داخلی اصلی چندان برای شما کافی نیست، بتوانید یک کارت حافظه اضافی را به کار گیرید تا بتوانید فضای ذخیره سازی بیشتری روی گوشی خود داشته باشید. چنین ویژگی برای افرادی مناسب است که نیاز مبرم به فضای حافظه بزرگ دارند. گلکسی A55 با داشتن قابلیت ارتقا حافظه کار را ساده کرده و این امکان را فراهم می کند تا حافظه داخلی را به 1 ترابایت افزایش داد.

پشتیبانی نرم افزاری 4 ساله

سامسونگ وعده داد که گلکسی A55 تا 4 سال آپدیت اندروید دریافت خواهد کرد. این یعنی باید انتظار داشت تا اندروید 18 آپدیت شود. گذشته از آن رابط کاربری One UI نیز روی این مدل دریافت می شود که خود گزینه های سفارشی سازی های متنوعی داشته و به کاربر اجازه می دهد رابط کاربری قابل توجهی داشته باشید.

نکته پایانی

گلکسی A55 قیمت بسیار مناسبی برای آن در نظر گرفته شده و طبق قیمتی که دارد می تواند فراتر از انتظار ظاهر شود. بنابراین محبوبیت آن بیهوده نیست و توانسته به فروش بالایی نیز برای سامسونگ دست یابد.

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید