پلی‌استیشن: جشن ۳۰ سالگی با باندل خاطره‌انگیز کنسول‌ها!

  • توسط: admin


سونی مجموعه‌ای از کنسول‌ها به مناسبت ۳۰ سالگی پلی استیشن را معرفی کرده که شامل PS5 Digital و PS5 Pro خاکستری‌رنگ می‌شود.

نسخه دیجیتال سی‌امین سالگرد PS5 شامل یک کنسول به رنگ پلی استیشن اصلی به همراه یک دوال‌سنس مشابه، یک جلد کنسول برای Disc Drive (که هنوز به طور جداگانه فروخته می‌شود)، یک پایه عمودی، یک پوستر (یکی از ۳۰ طرح احتمالی)، یک محفظه اتصال کابل به سبک پلی استیشن اصلی، چهار عدد کابل PlayStation Shapes، یک برچسب و یک گیره کاغذ.

30th Anniversary PS5 Pro شامل لوازم جانبی مشابه و همچنین پایه شارژ DualSense Edge و DualSense خواهد بود. سونی می‌گوید که هر نسخه، دارای یک عدد خواهد بود و این کنسول در سطح جهانی به ۱۲,۳۰۰ دستگاه محدود می‌شود.

کنترلر دوال‌سنس و DualSense Edge مخصوص ۳۰ سالگی به طور جداگانه در دسترس خواهند بود، همانطور که نسخه پورتال پلی استیشن با دسته‌های کنترلر به سبک PS1 موجود است. پیش‌خرید این مجموعه از ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) آغاز می‌شود و در ۲۱ نوامبر(اول آذر) عرضه خواهد شد. قیمت‌ها هنوز اعلام نشده است.

در مناطقی که PlayStation Direct در دسترس است، بازیکنانی که دارای اکانت پلی استیشن هستند می‌توانند از آنجا PS5 Pro, Portal و DualSense Edge پیش‌خرید کنند. در مناطقی که در دسترس نیست، می‌توانند از خرده‌فروشان خریداری کنند.

PS5 Digital Edition و DualSense Wireless Controller هم در PlayStation Direct و هم در خرده‌فروشان در دسترس خواهند بود.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید