پشت پرده شایعه گشت رجیستری موبایل در مترو؛ حقیقتی متفاوت از آنچه شنیدید!

  • توسط: admin


روز گذشته خبری منتشر شد که حاکی از کنترل رجیستری تلفن‌های همراه توسط پلیس در ایستگاه‌های مترو بود. به دنبال انتشار این خبر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت این موضوع را تکذیب کرد و از آغاز طرح مقابله با سارقان موبایل در مترو خبر داد.

این خبر واکنش‌هایی را از سوی پلیس پایتخت به دنبال داشت. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این خبر صحت ندارد. در این اطلاعیه آمده است که فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به دلیل افزایش تعداد سرقت‌های موبایل و درخواست‌های مکرر شهروندان، طرحی برای مقابله با سارقان حرفه‌ای موبایل در متروها را اجرا کرده است.

پلیس پایتخت اعلام کرد که با اجرای این طرح، میزان سرقت‌های تلفن همراه در متروها به‌طور چشمگیری کاهش یافته و تعداد قابل‌توجهی از سارقان نیز دستگیر و بازداشت شده‌اند.

براساس این اطلاعیه، پلیس از طریق روش‌های تخصصی مظنون‌گیری، مجرمان را شناسایی و بازداشت می‌کند. به دلیل رضایت شهروندان از این طرح، اجرای آن ادامه خواهد داشت. همچنین، پلیس تاکید کرد که اخبار مربوط به کنترل رجیستری تلفن‌های همراه در متروها بی‌اساس بوده و تصاویر منتشر شده از افراد بازداشت شده و اقلام سرقتی، تأییدی بر عملکرد پلیس در این زمینه است.

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید