پرقدرت ترین خودرو آفرودی برای جانبازان به ایران می رسد!

  • توسط: admin


ویژگی‌های جدید خودرو آفرودی جانبازان، به منظور ارتقای سطح راحتی و امنیت جانبازان در مسیرهای دشوار و آفرودی مخصوصاً در شرایط سخت آب و هوایی و جاده‌های آبیاری شده به ایران معرفی شده است. این خودرو با طراحی منحصر به فرد و مقاومت بالا مخصوصاً در برابر ضربات ناگهانی و شرایط دشوار طراحی شده است. همچنین، ویژگی‌های فنی مدرن مانند سیستم فرمان هیدرولیک، ترمز ABS و سیستم چرخش و تعلیق سخت و موثر به کاربران ارائه می‌دهد. به علاوه، فضای داخلی فراوان و قابل تنظیم برای حمل افراد و امتیازات مورد نیاز جانبازان و خانواده‌هایشان فراهم شده است. این خودرو با قیمت مناسب از همه افرادی که به خاطر محدودیت‌های جسمی خود نیازمند یک راه‌حل حمل و نقل منعطف و ایمن هستند، حمایت می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مجله خودرو، سال ۲۰۲۰، گریت‌وال تانک چین، از خانواده جدید خودروهای شاسی‌بلند به نام «تانک» رونمایی کرد. طول این خودرو ۴.۷ و آن فاصله محور ۲.۷ متر است. همچنین از نظر فنی این خودرو دارای پیشرانه ۲ لیتری توربو ۲۲۷ اسب ۳۸۷ نیوتن‌متر به علاوه گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به همه چرخ‌هاو سیستم محرکه دو دیفرانسیل ساخت بورگ‌وارنر است.

این خودرو که قیمتی بین ۳۰ تا ۴۷ هزار دلار خواهد داشت، دارای ویژگی‌هایی همچون تشخیص خواب‌آلودگی راننده، شارژر بی‌سیم، رادارهای پیشگیری از تصادفات جلو و عقب، ترمز اضطراری، آینه دیجیتالی عقب، پارک خودکار و ریموت پارکینگ با امکان کنترل خودرو از طریق اپلیکیشن موبایل است. گفته می‌شود شتابران خودرو که از سهامداران و مدیران قدیمی ماموت خودرو هستند و حال با تاسیس یک شرکت مجزا، وارد بازار شده‌اند، این خودرو را روانه خیابان‌ خواهند کرد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید