ویلا متحرک بی نظیر: زیباترین و گرانترین خانه قابل حرکت در جهان! + عکس

  • توسط: admin


تخیل کنید یک خانه متحرکی وجود دارد که همچون یک قصر رویایی به نظر می‌رسد. این خانه متحرک با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و جدیدترین وسایل نقلیه طراحی شده است. از دور، این خانه شبیه یک انیمیشن سینمایی با طراحی دقیق و ظاهری بی‌نظیر به نظر می‌رسد.

ابعاد و فضاهای مختلف این خانه بیش از حد توهینگر است. اتاق‌های فسیح با دکوراسیون لوکس، آشپزخانه‌ای مجهز به امکانات پیشرفته و حمام‌های شیک و مدرن تمام امکانات را برای راحتی ساکنان فراهم می‌کنند. همچنین، تراسی بزرگ با منظره‌ای دیدنی به حیاط داخلی این خانه اضافه شده است.

این خانه متحرک با هزینه‌ی زیاد و استفاده از بهترین و منحصر به فرد ترین مواد ساخته شده است تا از زیبایی و کیفیت بالایی برخوردار باشد. این خانه متحرک نمادی از تجربه‌ی زندگی لوکس و استثنایی است که جذابیت و شگفتی بی‌نظیری برای هر کسی دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران،  شرکت ” مرشی موبایل ” خانه متحرک بسیار مرفهی را طراحی کرده که دارای اتاق خواب، سرویس بهداشتی، بالکن و امکانات دیگری از جمله هشت تلویزیون ۴۰ اینچی است.
تصاویری که در زیر می بینید، نما هایی از بیرون و درون این خانه متحرک زیبا و البته گرانقیمت است.

این خانه متحرک اشرافی، در دو رنگ سفید و طلایی توسط شرکت آلمانی، تولید شده و آن گونه که در اخبار آمده قیمت آن سه میلیون دلار است؛ یعنی چیزی در حدود شش میلیارد تومان!

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید