وزیر بی‌رحم: پادشاه صخره‌ای میلیونی به دستور داده شده!

  • توسط: admin


این عنوان یک جمله شوک‌آور است که به نظر می‌رسد وزیری دارای خشونت و بی‌پروا بوده باشد. شاید این جمله به عنوان یک تهدید یا اظهار نظر نادرست شناخته شود. این کلمات نشان از نادیدنی و بی‌احترامی به حقوق انسانی و ارزش‌های انسانی دارند.

یک وزیر به‌عنوان نماینده‌ی دولت و مسئول امور عمومی باید الگوی مناسب برای جامعه باشد و باید از واژگانی که احترام به انسانیت را خطرناک می‌سازند خودداری کند. انتشار چنین اظهاراتی می‌تواند منجر به ترویج خشونت و سرکوب شود و باعث ناامنی و ناپایداری اجتماعی شود.

به طور کلی، محافظت از حقوق و ارزش‌های انسانی و ترویج فرهنگ احترام و دیالوگ مسالمت‌آمیز بین افراد و گروه‌های جامعه، مسئولیت اصلی همه‌ی اعضای جامعه، به ویژه مسئولان در صدر امور عمومی می‌باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  خبرآنلاین، محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس  در بخشی از صحبت هایش درباره علی دایی و اینکه کلا کار کردن با علی دایی چطور بود؟ شما نزدیک به قهرمانی بودید با علی دایی گفت: «علی دایی بالاخره علی دایی بود. به من فشار می‌آوردند که دایی را بر دارم. یک وزیری هم داشتیم که در یک جلسه‌ای گفته بود کاری می‌کنم که یا ۱۰۰ میلیون علی دایی را از توی هواداران سنگ بزنند. نمی‌دانم چه مشکلی با دایی دارند.»

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید