ورود استودیو بازی‌سازی Surgent Studios به مرحله‌ی تعلیق درآمد

  • توسط: admin


استودیوی چندرسانه‌ای Surgent Studios سازنده بازی اخیر Tales of Kenzera: ZAU به تازگی پیامی نگران‌کننده در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

این شرکت اعلام کرده که بخش بازی‌سازی خود را به حالت تعلیق درمی‌آورد. تیم سازنده اکنون در معرض اخراج قرار گرفته‌اند، چرا که وضعیت آینده تامین مالی استودیو مشخص نیست. این خبر تنها هشت ماه پس از انتشار بازی Tales of Kenzera: ZAU توسط استودیو Surgent منتشر می‌شود.

استودیو در توییتر پیام زیر را منتشر کرده است:

ما تصمیم گرفتیم بخش بازی‌سازی Surgent را به حالت تعلیق درآوریم تا تامین مالی پروژه بعدی خود را تضمین کنیم. متاسفانه مجبور شده‌ایم تیم خود را در معرض اخراج قرار دهیم. همه در سرجنت به شدت تلاش کردند تا Tales of Kenzera: ZAU را خلق کنند. اشتیاق، خلاقیت و تعهد آن‌ها فوق‌العاده بود.

استودیو اعلام کرده هنوز چند به‌روزرسانی هیجان‌انگیز برای Tales of Kenzera: ZAU در راه خواهد بود. تیم سازنده نمونه اولیه‌ای برای یک پروژه جدید و جسورانه خلق کرده است. این پروژه تاریک‌تر از بازی اول خواهد بود، اما همچنان از مبارزات پرانرژی و عمق فرهنگی ZAU بهره می‌برد.

این پست سپس شرکای احتمالی برای پروژه آینده را به صفحه تماس با Surgent Studios هدایت کرد. متاسفانه این اولین باری نیست که استودیو تحت تاثیر اخراج‌ها قرار می‌گیرد. اوایل تابستان سرجنت با موجی از اخراج‌ها مواجه شده بود.

هم‌اکنون مشخص نیست که چند نفر از اعضای تیم ممکن است تحت تاثیر اخراج‌های جدید قرار گیرند.

بازی Tales of Kenzera یک عنوان ۲.۵ بعدی اکشن و ماجراجویی در سبک مترویدوانیا است. این اثر در سرزمین Kenzera می‌گذرد و بازیکنان در نقش شمن جوان Zau بازی می‌کنند. او در تلاش برای متقاعد کردن خدای مرگ برای احیای پدر مرده‌اش است.

بازی Tales of Kenzera: Zau در ماه آوریل برای Xbox Series X|S و PlayStation 5 و PC و Nintendo Switch عرضه شد. این عنوان در هنگام عرضه برای مشترکین رده‌های اکسترا و پرمیوم سرویس پلی استیشن پلاس هم در دسترس قرار گرفت.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید