واکنش طالبان به انتقام ایران در برابر حمله رژیم صهیونیستی: چه به اتفاقی بشود؟

  • توسط: admin


پس از حمله رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها و کشته شدن بیش از ده‌ها نفر از غیرنظامیان بی‌گناه، ایران به عنوان یک کشور اسلامی و حامی حقوق بشر اعلاماتی صادر کرد که این حملات را به شدت محکوم کرده و خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین‌المللی کرد. این توضیحات اقدامات جدی و مؤثری بود که نشان از تلاش ایران برای حفظ صلح و امنیت منطقه داشت.

در این بخش، طالبان به این اقدام ایران عکس‌العمل نشان دادند. طالبان که یک گروه جنگی اسلامی در افغانستان هستند، به حملات اسرائیل به فلسطینی‌ها واکنش نشان دادند و ابراز همدردی با مردم فلسطینی کردند. آن‌ها نیز مانند ایران این حملات را محکوم کرده و خواستار توقف فوری این عملیات و احترام به حقوق بشر شده‌اند.

بنابراین، واکنش طالبان به پاسخ ایران نشان از توافق نظر در مورد این اتفاقات ناعادلانه و سرکوبی داشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حنفی وردک، معاون دفتر سیاسی طالبان در قطر و از مقامات ارشد طالبان در توییتی نوشت: جمهوری اسلامی ایران در برابر تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی، حق دفاع از خود را دارد.
وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش برای گسترش جنگ در خاورمیانه‌ است. کشورهای جهان به‌خصوص کشورهای عربی و ایران باید از موضع‌گیری واحد و قوی برای مبارزه با این ناسور و حمایت از یک فلسطین آزاد و مستقل استفاده کنند.
در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، تعدادی از مستشاران نظامی ایران از جمله سردار سرتیپ محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی رحیمی به شهادت رسیدند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید