وارد شده‌است! تندیس زرین سرآمدی به جایگاه برتر روابط عمومی همراه اول فتح کرد

  • توسط: admin


تندیس زرین سرآمدی یکی از ارزشمندترین نمادهای همراه اول در حوزه روابط عمومی است. این تندیس نشان از تلاش، پیشرفت و برتری همراه اول در ارتباط با مشتریان، رقبا و جامعه دارد. زرین سرآمدی این برتری را با استفاده از استراتژی‌های نوآورانه، ارتباطات موثر و خدمات بی‌نظیر به مشتریان به‌دست آورده است. این تندیس نه تنها نمایانگر شکوه و افتخار همراه اول است، بلکه نشان‌دهنده ارتباط نزدیک و موثر این شرکت با مشتریان و جامعه است. از این رو، تندیس زرین سرآمدی یک نماد قدرت، عزم و تعهد همراه اول به بهبود و توسعه روابط عمومی و خدماتش در این عرصه است.

به گزارش اقتصادآنلاین، عصر روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان ملی استاندارد، جمعی از اساتید، مدیران و صاحبنظران روابط‌عمومی کشور در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، از روابط‌عمومی‌های برتر تقدیر به‌عمل آمد.
در این همایش، پس از ارزیابی روابط‌عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط‌عمومی که شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ٨١ شاخص فرعی است، روابط‌عمومی‌های سرآمد معرفی شدند.
پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط‌عمومی همراه اول که در ارزیابی‌های صورت گرفته با ٨۱۵ امتیاز، ضمن معرفی به‌عنوان روابط‌عمومی سرآمد، برای سومین بار تندیس زرین ۶ ستاره دریافت کرد و با اعطای تندیس ویژه از مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل این شرکت به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی تقدیر به‌عمل آمد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید