موفقیت سرمایه گذاری در تیم فوتسال ایران در مسابقه با گواتمالا

  • توسط: admin


نیمه اول بازی ایران گواتمالا ۳-۳ مساوی شد.

به گزارش تجارت نیوز،

ملی‌پوشان برای کسب دومین پیروزی پیاپی در مرحله گروهی جام جهانی 2024 برابر گواتمالا نماینده کونکاکاف از دقایقی پیش به میدان رفته‌اند.

نیمه اول این بازی ۳-۳ مساوی شد.

گل‌های بازی ایران گواتمالا

گل اول برای گواتمالا؛ در کمال ناباوری در پی سردرگمی بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران، پاتریک رویز با جایگیری مناسب مقابل پای تیر دروازه ایران، موفق به گلزنی شد.

ستاره گلزن تیم ملی فوتسال ایران با یک ضربه فوق العاده، خیلی زود گل گواتمالا را پاسخ داد و بازی را به تساوی کشید. این اولین گل احمد عباسی در جام جهانی 2024 بود.

سالار آقاپور با ضربه‌ای معرکه به کنج دروازه و روی پاس بهروز عظیمی، گل دوم ایران را به ثمر رساند. آقاپور با این گل، در جدول گلزنان جام جهانی سه گله شد.

حسین طیبی، فوق ستاره تیم ملی فوتسال، با پاس مسلم اولاد قباد در شرایط تک به تک با خوزه ریس قرار گرفت و با ضربه‌ای تمام‌کننده، اولین گل خود در این رقابت‌ها و سوم ایران در این مسابقه را به ثمر رساند.

در شرایطی که سعید مومنی خروج عجیبی داشت و دروازه را خالی گذاشت، پاس بازیکن گواتمالا به پاتریک، دومین گل او در این دیدار را به همراه داشت.

تیم ملی گواتمالا از چهار موقعیت نه چندان خطرناک، سه مرتبه دروازه ایران را هدف گرفت. ساندووال، ستاره این تیم در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست، بازی را به تساوی کشید.

منبع :

ورزش 3

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید