معنی بازاریابی الکترونیکی در دیکشنری فارسی چیست؟
در این مطلب از سایت انتخاب روز پاسخ دقیق بازاریابی الکترونیکی در دانشنامه آزاد واژگان فارسی را پیدا خواهید کرد.
بازاریابی الکترونیکی در دانشنامه آزاد فارسی:
بازاریابی الکترونیکی (E-marketing)
نوعی کسب و کار الکترونیکیکه تعریف آن «دستیابی به اهداف بازاریابی با استفاده از فنّاوری های ارتباطات الکترونیکی مانند اینترنت، ایمیل، کتب الکترونیکی، بانک های اطلاعاتیو گوشی های موبایلاست. این واژه از اصطلاح «بازاریابی آن لاین» که محدود به استفاده از فنّاوری اینترنت برای رسیدن به اهداف بازاریابیاست، متداول تر است.
wikijoo: بازاریابی_الکترونیکی
- برچسب ها: