معماهای بازی محبوب What Remains of Edith Finch را حل کنید!

  • توسط: admin


تصاویر جدیدی از سوی استودیوی Giant Sparrow سازنده بازی تحسین شده What Remains of Edith Finch منتشر شده که به بازی بعدی این استودیو اشاره دارد.

طبق اطلاعات مشخص شده این بازی فعلا مراحل اولیه توسعه خود را طی می‌کند و تصاویر منتشر شده در واقع طراح‌های مفهومی این بازی محسوب می‌شوند. عکس‌ها بیان می‌کنند که این بازی در واقع اثری با تمرکز روی آزمایش‌های بیولوژیکی و ترس در رابطه با این آزمایش‌ها خواهد بود.

بازیکن در این بازی در نقش یک زیست‌شناس فعالیت خواهد کرد و اینطور که به نظر می‌رسد، عنوان مذکور با الهام از انیمه شهر اشباح (Sprited Away) و مستند طبیعت David Attenborough ساخته خواهد شد. استودیو جاینت اسپارو اعلام کرده که در ساخت این بازی، از تکنیک‌های انیمیشن‌سازی کلاسیک افراد بزرگی از جمله دیزنی الهام خواهد گرفت و به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی را در دسترس عموم قرار خواهد داد.

بازی What Remains of Edith Finch که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، داستان خانواده‌ای نفرین شده را تعریف می‌کرد و بازیکن در نقش ادیث، آخرین بازمانده خانواده داستان مرگ هر یک از شخصیت‌های خانواده خود را در کلبه خانوادگی و قدیمی خود دنبال می‌کرد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید