مشکلات فنی و اجتماعی خودرو در ایران

  • توسط: admin


امروزه، خودروها یکی از ابزارهای حیاتی برای هر خانواده و فرد در کشور ایران محسوب می‌شوند. اما متاسفانه، امور مربوط به خودرو در این کشور به ویژه مسائل مربوط به تولید، تعمیر و نگهداری آن‌ها دارای مشکلات زیادی است. از جمله مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد می‌توان به کیفیت پایین تولیدات محلی، عدم وجود قطعات یدکی اصلی، نبود استانداردهای لازم در تعمیرات و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

علاوه بشاهده تاثیر این مشکلات بر کیفیت زندگی و ایمنی جامعه، نیز هزینه‌هایبالایی برای مصرف‌کنندگان به همراه دارند. بنابراین، لازم است که مسئولان و صنعتگران خودرو در ایران بر روی این مشکلات تمرکز کرده و بهبودهای جدی در فرایندهای تولید، تعمیر و خدمات پس از فروش خودروها ایجاد کنند تا به جای تعیین قیمت بالا برای مصرف‌کنندگان، ارائه خدمات با کیفیت به آن‌ها فراهم شود.

لطف‌الله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نسخه تنظیم بازار خودرو فقط در واردات است. ما باید به پول داخل منازل مردم احترام بگذاریم. یک سیاست واحدی بر موضوع خودرو در کشور حاکم نیست. تا زمانی که دولت در مدیریت تولید خودرو نقش دارد، ما شاهد خیلی اتفاقات بدتر از این خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید