قیمت تلویزیون برند سامسونگ را بشناسید! مشخصات و لیست قیمت ها حالا در اختیار شماست.

  • توسط: admin


تلویزیون‌های سامسونگ یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین برندهای تلویزیون در دنیا هستند. این تلویزیون‌ها با کیفیت بالا، طراحی زیبا و امکانات متنوع از جمله تلویزیون‌های پرفروش محسوب می‌شوند. قیمت تلویزیون‌های سامسونگ معمولاً به متغیرهایی مانند سایز صفحه نمایش، رزولوشن، فناوری های تصویری، امکانات اتصال و … بستگی دارد. عوامل مذکور، شدت رقابت در بازار و قدرت خرید و فروشاری هر فرد، تاثیر بسزایی در قیمت این تلویزیون‌ها دارد. قیمت تلویزیون‌های سامسونگ معمولاً از ۳۰۰ دلار تا ۳۰۰۰ دلار متغیر است. به عنوان مثال تلویزیون Samsung Neo QLED 8K 2021 با سایز 75 اینچ معمولا بین 3000 دلار تا 3700 دلار عرضه می‌شود. به طورکلی می‌توان گفت تلویزیون‌های سامسونگ وسیع قیمت دارند و متناسب با نیاز و بودجه خریدار قابل تنظیم می‌باشند.

اقتصاد آنلاین؛ در بازار لوازم صوتی و تصویری قیمت تلویزیون ۵۵ سونی  مبلغ ۳۰ میلیون تومان است این در حالیست که قیمت تلویزیون دوو ۵۵ اینچی مبلغ ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است.
 برای اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری آدرینمراجعه نمایید.
لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تلویزیون های ایرانی و خارجی

برند
مدل
سایز / اینچ
قیمت / تومان

دوو 
DSL-۵۵SU۱۷۱۰ 
۵۵
۲۰,۴۰۰,۰۰۰

ایکس ویژن
۵۰XCU۷۳۵
۵۰
۱۶,۶۱۰,۴۹۰

سونی
 ۵۵X۸۰K
۵۵
۳۰,۰۰۰,۰۰۰

ایکس ویژن
 ۵۰xyu۷۵۵
۵۰
۱۵,۳۰۰,۰۰۰

سامسونگ
Samsung ۵۰NU۷۹۰۰
۵۰
۱۸,۵۰۰,۰۰۰

دوو
DSL-۶۵S۸۰۰۰EU
۶۵
۳۳,۵۰۰,۰۰۰ 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید