طرز تهیه لیموناد آلبالو؛ نوشیدنی خنک برای روزهای گرم تابستان

  • توسط: admin


اگر هوس یک نوشیدنی تابستانی و خوشمزه کرده‌اید، لیموناد آلبالو را امتحان کنید. این نوشیدنی جذاب و خوشمزه به راحتی تهیه می‌شود و یک انتخاب عالی برای روزهای گرم تابستان است. برای آشنایی با طرز تهیه لیموناد آلبالو با آدرینبلاگ همراه باشید.

مواد لازم جهت تهیه لیموناد آلبالو

برای تهیه این نوشیدنی خنک و تابستانی به مواد اولیه زیر نیاز دارید:

آلبالو۲ فنجانآبلیمو¼ فنجانشکر ۱ فنجانآببه مقدار لازمحلقه لیمو (برای تزیین) به مقدار دلخواه

مراحل تهیه لیموناد آلبالو

برای تهیه لیموناد آلبالو، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: آماده کردن آلبالوها

ابتدا آلبالوها را به خوبی بشویید. سپس با استفاده از یک هسته‌گیر مناسب، هسته‌های آلبالوها را یکی یکی جدا کنید. اگر هسته‌گیر در دسترس ندارید، می‌توانید از یک چاقوی تیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ۲ روش تهیه چای آلبالو مجلسی خوش رنگ و طعم

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد

آلبالوهای بدون هسته، آبلیمو و شکر را داخل مخلوط‌کن بریزید. مواد را تا زمانی که به یک مخلوط یکدست و پوره مانند تبدیل شوند، به خوبی مخلوط کنید. برای اطمینان از اینکه هیچ تکه آلبالوی درشتی باقی نمانده، مخلوط را از یک صافی ریز عبور دهید.

بیشتر بخوانید: کلافوتی آلبالو را به روش فرانسوی درست کن

مرحله سوم: سرو کردن لیموناد آلبالو

مخلوط صاف شده را داخل پارچ مورد نظرتان بریزید. مقداری آب به پارچ اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید تا کاملا ترکیب شوند. پارچ را برای چند ساعت در یخچال قرار دهید تا نوشیدنی کاملا خنک شود. برای تزیین و سرو لیموناد آلبالو می‌توانید از حلقه‌های لیمو استفاده کنید. نوش جان!

چند نکته طلایی در طرز تهیه لیموناد آلبالو

در ادامه به چند نکته طلایی در تهیه لیموناد آلبالو اشاره می‌کنیم:

میزان شکر در این نوشیدنی کاملا سلیقه‌ای است. شما می‌توانید به دلخواه مقدار شکر را کم یا زیاد کنید.اگر آلبالوی تازه در دسترس ندارید، می‌توانید از آلبالوی یخ‌زده هم استفاده کنید. فقط کافی است قبل از استفاده، آلبالوها را از فریزر خارج کرده و اجازه دهید تا به دمای اتاق برسند و نرم شوند.برای تزیین لیموناد آلبالو می‌توانید از برگ نعنا یا آلبالو استفاده کنید.بجای استفاده از آب می‌توانید از آب گازدار برای تهیه این نوشیدنی خوشمزه استفاده کنید.

در این بخش از مجله آشپزی اکالا، طرز تهیه لیموناد آلبالو را به شما آموزش دادیم. با تهیه این نوشیدنی خوشمزه و دلچسب، لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

سحر هستم و عاشق نوشتن و تولید محتوا، چند سالی است که با شور و اشتیاق در این مسیر قدم برمی‌دارم و برای ارتقای مهارت‌های خودم تلاش می‌کنم.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید