شگفتی زمانی دو آمبولانس به همراه وارد حافظیه شدند!

  • توسط: admin


به گزارش تجارت نیوز،

شنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۳ دیداراین ۲ تیم برگزار شد که در نهایت با برتری یک صفرفجری ها همراه بود اما این پایان بازی نبود چرا که پیروز قربانی سرمربی تیم فجرپس از بازی در جمع خبرنگاران از چگونگی رسیدگی به بازیکن تیمش به نام امیر محمد منصف که از قسمت صورت، زخمی و به بیمارستان منتقل شده بود، انتقاد کرد و گفت:.با جان آدم ها بازی نکنید.

اتفاقی کم نظیر

این برای نخستین بار بود که ۲ دستگاه آمبولانس همزمان وارد وسط زمین چمن می شدند که در نوع خود بی سابقه است چرا که وقتی بازیکنی مصدوم می شود باید با برانکارد به کنارزمین و سپس به آمبولانس برای ادامه مداوا به بیمارستان منتقل شود.

حسین عمادی سرپرست باشگاه فجر ، دوشنبه با ارسال توضیحاتی که در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفت، آورده است: مسئله به شکلی نبوده که بخواهیم مسئولیت آن را بر گردن باشگاه فجرسپاسی یا هیات فوتبال استان فارس بیندازیم چرا که سه دستگاه آمبولانس روز بازی در ورزشگاه مستقر بود و پس از مصدومیتی که به وجود آمد ۲ دستگاه آمبولانس وارد زمین شدند و ناظر بازی با هماهنگی کادر پزشکی و پزشکی تیم میزبان، بازیکن مصدوم را به بیرون از زمین انتقال دادند. 

سرپرست تیم فجرسپاسی بیان کرد: زمانی که بازیکن مصدوم از زمین خارج شد توقف کوچکی پیش آمد و دلیل آن این بوده که داخل آمبولانس باید علائم حیاتی مصدوم چک شود که بعد از آن بازیکن به بیمارستان انتقال داده شد و هیچ کوتاهی از سوی باشگاه، هیات فوتبال و سازمان لیگ که مسئولیت داشتند، صورت نگرفته است.

دادن اطلاعات ناقص به سرمربی

عمادی گفت: پیروز قربانی سرمربی تیم فجر بعد از بازی جویای حال بازیکن تیمش شد و نمی‌دانم چه کسی به او اطلاعات کاملی نداده بود، سرمربی تیم حق دارد که نگران حال بازیکن تیمش باشد و انتظار داشته تا هر چه زودتر به بیمارستان انتقال داده شود.

سرپرست باشگاه فجر افزود: امیر محمد منصف بازیکن تیم فجر به بیمارستان منتقل شد و پس از سی تی اسکن متوجه شدند مشکلی نیست و قصوری هم رخ نداده و تنها شکستگی گونه رخ داده که چون به بازیکن تیم‌مان نیاز داشتیم او را همان شب در بیمارستان دیگری در شیراز جراحی کردیم تا هر چه زودتر شرایط بازی پیدا کند. 

سرپرست باشگاه فجر درباره صحبت‌های ستار زارع سرمربی شهر راز شیراز که گفته بود فجرسپاسی فصل بعد هم در لیگ یک می‌ماند، اظهار کرد: خدا را شاکریم تیم ما با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با تلاش کادرفنی و بازیکنان همین مسیر را ادامه می‌دهیم.

عمادی افزود: به امید خدا در پایان فصل هر آنچه خیر است پیش بیاید، اگر شایسته صعود بودیم که قطعاً به لیگ برتر می‌رویم و اگر شایسته نبودیم در لیگ یک می‌مانیم.

دیدار تیم های فجر و شهرراز در شهر آورد شیرازی ها که هفتم مهرماه در ورزشگاه حافظیه شیراز بر گزار شد. تیم فجر با گلی که در دقیقه ۴۸ و از روی نقطه پنالتی توسط یوسف کی شمس زده شد، برنده سومین شهرآورد این ۲ تیم شد. ۲ شهرآورد قبلی را هم فجری ها برده بودند.

فجر همچنان در صدر جدول

با پایان یافتن هفته چهارم تیم فجر با ۱۲ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند، بعثت کرمانشاه با هفت امتیاز، و شهرداری نوشهر با همین تعداد امتیاز دوم و سوم شدند، هر چند امتیاز تیم های دوم تا هشتم هفت امتیازی است.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

نیروی زمینی تهران، شهرداری آستارا و نفت مسجد سلیمان سه تیم انتهای جدول تا پایان هفته سوم هستند.

تیم فجر در هفته پنجم که پنجشنبه ۱۲ مهر ماه برگزار می شود در یک دیدار سخت در آبادان میهمان تیم صنعت نفت این شهر است که بازی هفته گذشته خود را باخته است برای همین بازی سختی برای دو تیم پیش بینی می شود.

همچنین تیم شهر راز در هفته پنجم جمعه ۱۳ مهر ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم داماش گیلان است که در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

منبع :

ایرنا

به اشتراک گذاری

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید