شروع تشکیل پرونده جانبازان از سوی بنیاد شهید

  • توسط: admin


بنیاد شهید امروز اعلام کرد که پرونده جانبازان آغاز شده است. این اقدام مهم به منظور تایید و تشخیص وضعیت جانبازان و ارائه خدمات و حمایت های لازم به آنها انجام می شود. جانبازان افرادی هستند که در جریان عملیات نظامی یا نیروی انتظامی زخمی یا معلول شده اند و نیازمند حمایت و مراقبت های ویژه هستند. بنیاد شهید با ایجاد این پرونده ها قصد دارد تا به روشن شدن وضعیت جسمی و روانی جانبازان کمک کرده و آنها را از طریق برنامه ها و پروژه های خود حمایت نماید. این اقدام نشان از توجه و اهمیت بنیاد شهید به افرادی است که برای حفظ امنیت کشور خود را در خطر می اندازند و وظیفه شان را به خوبی انجام داده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران تصریح کرد: روز ۲۲ اسفند روز شهید و روز تشکیل بنیاد شهید به دستور حضرت امام (ره) است، لذا از هفته آینده هفته شهید نامگذاری شده و نمایشگاهی از اقدامات خادمان شهدا در بنیاد شهید تشکیل شده و بازدیدکنندگان با تنوع فعالیت ها و خدمات بنیاد شهید بیشتر آشنا می‌شوند.
وی در ادامه پیرامون شهدای کرمان گفت: برای جانبازان و هم خانواده شهدای کرمان تشکیل پرونده داده شده است.
قاضی زاده هاشمی در مورد حادثه زاهدان نیز بیان کرد: برای شهید یا جانبازی که استانداری سیستان و بلوچستان معرفی کرده تشکیل پرونده داده ایم و خدمات شروع شده است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید