شجاعانه و دقیق، موشک‌های ایران به پایگاه هوایی نواتیم رسیدند! + نقشه

  • توسط: admin


برآوردهای اولیه از تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد ۳۲ نقطه در پایگاه هوایی نواتیم مورد اصابت موشک های ایرانی قرار گرفته است.

به گزارش تجارت نیوز،

دکتر جفری لوئیس (از کارکنان مؤسسه CNS) با انتشار تصویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی نواتیم مدعی شده در شمارش اولیه، 32 نقطه در حمله موشکی ایران در نواتیم مورد اصابت قرار گرفته. 

وی بیان کرده علاوه‌بر 32 نقطه اصابت، 3 نقطه برخورد نیز در تصویر ماهواره‌ای Skysat که رزولوشن 50 سانتی‌متری دارد، پنهان شده که با پین‌های سفید مشخص شده است.

درصورت صحت این ادعا، با بررسی نواحی مورد اصابت قرار گرفته در بخش شمالی پایگاه نواتیم می‌توان بیان کرد این بخش نیز در نواحی مختلفی شامل باند پروازی (Runway 08L/26L)، مسیرهای دسترسی به باند و مسیرهای فرعی مورد هدف قرار گرفته. اگرچه تصویر دقیقی منتشر نشده اما براساس پین‌گذاری‌ها، به‌نظر می‌رسد آشیانه‌های جنگنده‌های F-35I ادیر نیز مورد 3 اصابت قرار گرفته.

لازم به‌ذکر است که تأیید موارد بیان شده، نیازمند انتشار تصاویر ماهواره‌ای با رزولوشن بالا از نواحی مختلف پایگاه است؛ موضوعی که پس از گذشت سه روز از انجام حمله موشکی، همچنان منتظر انتشار آن و در انتظار انتشار تصاویری از پایگاه تل‌نوف و هاتزریم هستیم.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید