سرنگونی آرامش در بازی KAKU: Ancient Seal؛ جادوی چینی‌ها را کشف کنید!

  • توسط: admin


بازی‌های چینی این روزها حسابی روی زبان‌ها افتاده‌اند و کیفیت بالای برخی از این آثار از جمله ووکانگ باعث شده که بتوان به آینده این آثار امیدوار شد. عنوان KAKU: Ancient Seal هم یکی دیگر از این بازی‌ها است که با وجود ظاهر جذاب خود، آنطور که باید و شاید دیده نشده است. در طول این مطلب به معرفی این بازی خواهیم پرداخت. با ویجیاتو همراه باشید.

بازی KAKU: Ancient Seal یک تجربه نقش آفرینی است که در جهانی با حال و هوای عصر حجر در جریان است. داستان این عنوان از جهانی باستانی آغاز می‌شود که طی فاجعه‌ای، به چهار قاره با الهام از چهار عنصر حیات تقسیم می‌شود و این شروع داستان بازی است. حال هزاران سال بعد شما در نقش جوانی به نام Kaku راهی سفری می‌شوید که راز این جهان و گذشته خود را کشف کنید و در این مسیر با موجودات و افسانه‌های مختلفی، دست و پنجه نرم خواهید کرد.

گیم‌پلی بازی از آثار بسیاری الهام گرفته که شاید مهم‌ترین آن را نسخه‌های اخیر سری زلدا دانست. در طول بازی می‌توانید با استفاده از سلاح‌های سرد ماقبل تاریخ یا استفاده از ابزارهای مختلف و جادو با موجودات افسانه‌ای مبارزه و در جهان بازی به گشت و گذار بپردازید. مبارزات بازی جذاب به نظر می‌رسد و توانایی‌های بسیاری در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با استفاده از آن‌ها به مبارزه با دشمنان بپردازید، از همین‌رو روش‌های مختلفی برای شرکت در نبردها وجود خواهد داشت.

از نظر پلتفرمینگ، این اثر سعی کرده تا نوآوری‌های بسیاری داشته باشد و شاید بتوان گفت که از نظر پازل‌ها و ارائه یک تجربه تمام و کمال توانسته تا به خوبی کمبودهای جزئی عناوین لجند او زلدای مدرن را حل کند.

بازی این اجازه را به شما می‌دهد که با استفاده از درخت مهارت‌های کامل خود، سبک مبارزه مخصوصی را خلق کنید و با استفاده از آیتم‌هایی به نام Rune Stones و گلوله‌های جادویی بازی، از قدرت‌های مختلفی در نبردهای خود پیشی بگیرید. جدای از مبارزات بازی، چالش‌ها و پازل‌های مختلفی در محیط قرار داده شده تا به مبارزات تنوع بخشیده شود. هر یک از این موارد، از نظر کیفیت طراحی و میزان چالشی که در برابر شما قرار می‌دهند، تجربه جذاب و قابل قبولی محسوب می‌شوند.

با وجود اینکه مهارت‌های بسیار زیادی برای یادگیری وجود دارد و این موضوع باعث تنوع مبارزات شده، اما شاید تعداد بسیار بالای این قابلیت‌ها کمی گیج‌کننده باشد. در کل ارتباط برقرار کردن با بخش درخت‌ مهارت‌ها و در کل شخصی‌سازی کاکو کمی سخت به نظر می‌رسد و یادگیری آن چالش‌برانگیز است.

هر یک از مناطق بازی به خوبی تداعی‌گر عناصر مختلف است و از طرفی طراحی دانجن‌های بازی بسیار شبیه به چیزی است که در دو نسخه اخیر افسانه‌ زلدا تجربه کرده‌ایم. بازی از نظر بصری واقعا زیبا است و تماشای مناظر آن واقعا لذت‌بخش است. چه جنگل‌ها و رودخانه‌های بازی و چه محیط‌های صحرایی و دانجن‌های اسرارآمیز بازی حس و حال پویایی را منتقل کرده و از نظر تنوع محیطی همه چیز عالی به نظر می‌رسد.

بعد از دوره‌ای که بازی‌های چینی عمدتا از اعتماد طرفداران سوء استفاده می‌کردند، حضور چنین آثاری باعث شده تا بیش از پیش مشتاق تجربه این بازی‌ها باشیم و مثل قبل به قضاوت‌ زودهنگام این بازی‌ها نپردازیم. در کل KAKU: Ancient Seal از آن آثاری است که تجربه آن قطعا ارزشش را خواهد داشت.

این مطلب با توجه به کد ارسالی ناشر روی PC بررسی شده است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید