سایپا وعده «سامانه اطلاعرسانی برخط به مشتریان» را داد
در پی ثبت یک درخواست در سامانه (فارس من)، شرکت خودروسازی سایپا وعده داد سامانهای آنلاین برای اطلاعرسانی شفاف و لحظهای به مشتریان راهاندازی میکند.
به گزارش تجارت نیوز، پس از ثبت پویشی در سامانه خبرگزاری فارس؛ با عنوان «سایپا اطلاعات مشتریان را آنلاین ارائه کند» علی اکبر حبیب زاده مدیرعملیات فروش این خودروسازی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: این شرکت به زودی زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات آنلاین به خریداران را فراهم می کند.
امضا کنندگان این پویش عنوان کردند که یکی از جدیترین انتقادات وارده به شرکت خودروسازی سایپا، نبود شفافیت در اطلاعرسانی به مشتریان و روند کند و مبهم پیگیری امور مربوط به قراردادها، فاکتورها و خدمات پس از فروش بوده است.
در این پویش همچنین عنوان شد که زمان دقیق فاکتور شدن خودرو، وضعیت جریمه تأخیر، پیامکهای رسمی دریافتی، امکان مشاهده تبدیلهای فعال، بخشنامهها، قراردادها و اسناد مربوط به بیمهنامهها به صورت آنلاین و شفاف در دسترس خریداران نیست. این درحالی است که بیشتر این دادهها در سامانههای داخلی سایپا ثبت شدهاند، اما عملاً مشتریان برای دریافت آنها باید مسیرهای پرپیچ و خم اداری، تماسهای تلفنی متعدد یا مراجعه حضوری به نمایندگیها و معاونت فروش را طی کنند.
منبع: فارس
- برچسب ها:










