زمان واریز نخستین یارانه نقدی در سال 1403 مشخص شد!

  • توسط: admin


یارانه نقدی یکی از برنامه‌های دولتی است که به منظور کمک به افراد نیازمند و کم درآمد تعیین شده است. این یارانه به صورت ماهانه به افراد با درآمد کمتر از سقف تعیین شده پرداخت می‌شود تا بتوانند هزینه‌های روزمره خود را تأمین کنند.

وزارت امور اجتماعی اعلام کرده است که زمان واریز اولین یارانه نقدی سال 1403 رسماً اعلام شده است. این اقدام برای اطلاع‌رسانی به افراد مستحق و اطمینان از اختصاص به موقع این پرداخت‌ها انجام می‌شود.

با اعلام زمان واریز این یارانه، افراد مستحق می‌توانند به‌صورت بیشتری برنامه‌ریزی کنند و از این کمک‌های مالی برای رفع نیازهای خود استفاده کنند. این اقدام نشان از توجه دولت به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه دارد و بهبود وضعیت آنها را در پی دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، روزهای اخیر سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و سایر خانوارهای مشمول را سی‌ام اعلام کرده بود.
بر اساس اعلام این سازمان، واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ طبق روال گذشته پرداخت می‌شود، و شارژ سومین کالابرگ ۲۲۰ هزار تومانی نیز ۱۸ فروردین همچون ماه‌های قبل انجام می‌شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید