رنگ موهای انتخابی برای پوست سبز: تنوعی از ظواهر گرم و خنک‌شده!

  • توسط: admin


رنگ مو یکی از آیتم‌های تاثیرگذار در ظاهر است به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت کرد. عوامل زیادی در انتخاب رنگ موی مناسب مانند رنگ چشم، فرم صورت و رنگ پوست دخیل است. یکی از تناژهای پوستی که شاید انتخاب رنگ مناسب برای آن کمی دشوار به نظر برسد، پوست سبزه است. در این مقاله از مجله اکالا، به بررسی بهترین رنگ موها برای پوست سبزه می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین رنگ موها برای پوست سبزه

اگر انتخاب رنگ موی مناسبی برای پوست سبزه داشته باشید، می‌توانید جذابیت ظاهری خود را دوچندان کنید. در ادامه بهترین رنگ موها برای پوست سبزه را معرفی می‌کنیم:

۱- رنگ مو قهوه‌ای

بدون شک رنگ قهوه‌ای بهترین گزینه برای پوست سبزه است. از قهوه‌ای تیره تا قهوه‌ای روشن باعث می‌شود تا چهره درخشان و برجسته شود. برای پوست‌های سبزه که تم رنگ گرم دارد، سایه‌های شکلاتی تیره، قهوه‌ای تیره و شاه‌بلوطی مناسب‌ترین انتخاب است. در حالی که برای پوست‌های سبزه با تم سرد، سایه‌های کهربایی، کاراملی، هایلایت بلوند و قهوه‌ای طلایی یا قرمز گرم می‌تواند بهترین گزینه باشد.

بیشتر بخوانید: ۹ نکته ضروری قبل از دکلره کردن 

۲- رنگ مو شکلاتی

طیف شکلاتی چه تیره چه روشن برای پوست سبزه مناسب است. رنگ‌هایی مانند شکلاتی کاراملی، شکلاتی فندقی، شکلاتی نسکافه‌ای و شکلاتی دودی روی پوست سبزه می‌تواند معجزه کند. رنگ شکلاتی یکی از پرطرفدارترین رنگ موها برای پوست سبزه است به این خاطر که تطابق زیادی با این رنگ پوست دارد.

۳- رنگ مو عسلی

رنگ عسلی برای روزهای گرم سال یک انتخاب مناسب است. برای پوست‌های سبزه با تم گرم، رنگ مو عسلی تیره یا فندقی یگ گزینه جذاب خواهد بود. همچنین می‌توانید از ترکیب هایلایت روشن با رنگ عسلی استفاده کنید تا به زیبایی موی خود بیفزایید.

۴- رنگ مو بلوند

برخی از افراد قدرت ریسک‌پذیری برای بلوند کردن موی خود با رنگ پوست سبزه را ندارند. اما تضادی که در این رنگ مو با رنگ پوست وجود دارد باعث زیبایی خیره‌کننده‌ای می‌شود. برای رنگ پوست سبزه روشن یا متوسط، موی بلوند با هایلایت طلایی، کرم و یخی یکی از گزینه‌های جذاب است.
اگر قدرت ریسک‌پذیری کمتری دارید، می‌توانید از رنگ بلوند عسلی استفاده کنید که برای همه پوست‌ها مناسب است.

۵- رنگ مو یخی

یکی از رنگ موهای ترند، رنگ موی یخی برای پوست‌های سبزه است. رنگ یخی رزگلد، یخی نقره‌ای و یخی بنفش برای کسانی که پوست سبزه دارند مناسب است. اما اگر تم پوست شما سرد است، بلوند پلاتینیوم می‌تواند انتخاب بهتری باید تا چهره شما را شاداب‌تر کند.

۶- رنگ مو دودی

یکی دیگر از رنگ موهای جذاب برای پوست‌های سبزه، دودی است. دودی کنفی یک انتخاب چشمگیر برای این رنگ پوست می‌تواند باشد.

بیشتر بخوانید: ترفند رنگ کردن ابرو با قهوه

نکات تکمیلی برای رنگ مو برای پوست سبزه:

برای تشخیص تناژ پوست باید به رگ‌های دست خود نگاه کنید، در صورتی که رگ‌ها سبز باشد، تناژ پوست گرم است و اگر رگ‌ها آبی باشد، تناژ پوست سرد است.اگر در پوست شما تناژ زرد وجود دارد، بهتر است از رنگ موهای با تناژ طلایی و مسی استفاده نکنید.اگر در پوست شما تناژ زیتونی وجود دارد، بهتر است از رنگ موهای با تناژ قهوه‌ای و شاه‌بلوطی استفاده نکنید.برای افزایش جلوه موها، پیشنهاد می‌کنیم از هایلایت‌های عسلی، طلایی، مسی و کاراملی استفاده کنید.برای انتخاب رنگ مو، علاوه بر رنگ پوست، به رنگ چشم هم توجه داشته باشید. برای چشمان قهوه‌ای، رنگ موهای گرم و برای چشمانروشن رنگ موهای عسلی، مسی و کاراملی جلوه چشم‌ها را بیشتر می‌کند.بهتر است از رنگ موهای قرمز یا نارنجی برای پوست سبزه استفاده نکنید.

در این مقاله از مجله اکالا، ۶ رنگ موی مناسب برای پوست سبزه همراه با نکات تکمیلی را معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه به تناژ رنگ پوست و سلیقه شخصی، رنگ موی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

من لیلا هستم، رشته تحصیلیم روزنامه نگاری بوده و همیشه از نوشتن لذت می‌برم، اینجا از دانش و تجربه‌ام تو زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنم تا برای شما مطالب خوبی بنویسم. امیدوارم از خوندنشون لذت ببرید.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید