رسیدن به زیبایی های طبیعت بدون توقف در کنار رودخانه ها

  • توسط: admin


توقف در بستر رودخانه ها ممنوع! یک انتقاد مهم و اساسی است که به سلامت محیط زیست و بوم‌شناختی اطرافیان اصرار دارد. این حرکت‌های بی‌اعتنایی به طبیعت نه‌تنها موجب تلفات جبران‌ناپذیر در محیط زیست می‌شوند، بلکه خسارات و پیامدهای انجمادی نیز به بار می‌آورند. آرام‌ماندن در بستر رودخانه‌ها باعث شلوغی و اخلال در استراحتگاه حیات وحش و فقدان تعادل بومی می‌شود. باید هوشیار باشیم و مسئولیت خود را نسبت به حفاظت از زیبایی‌های طبیعی تحمل کنیم. بنابراین، بهترین راه‌حل احترام به محیط زیست و رعایت قوانین مرتبط است. از مردم خواسته می‌شود تا در هنگام بازدید از رودخانه‌ها، این قوانین را رعایت کرده و پا به بستر آلوده ننهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مهدی مهرور در گفت وگو با خبرنگاری بیان کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه تندری از اواخر وقت جمعه تا اواخر وقت شنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن رگبار و رعد و برق و در پاره‌ای نقاط تگرگ پیش بینی می‌شود.
وی اثر مخاطره این سامانه را آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و ریزش سنگ در ارتفاعات عنوان کرد و گفت: شهروندان البرزی از توقف در بستر رودخانه‌ها و مسیل های فصلی و دامنه کوه‌ها در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری کنند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید