راهنمای خرید آپارتمان در بوشهر: با کدام بودجه صاحب خانه‌ی 80 متری شویم؟

  • توسط: admin


به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت مسکن طی دهه‌های گذشته در تمام شهرهای ایران روند افزایشی داشته، اما این رشد قیمت به یک اندازه نبوده است.

گزارش مرکز آمار ایران از تورم مسکن مراکز استان‌ها طی بهار 1400 حاکی از آن است که شهر تهران در این مقطع پرچمدار افزایش قیمت مسکن بوده و جایگاه دوم و سوم نیز متعلق به اصفهان و تبریز است.

در این بین، شهرهای کوچک‌تری مانند بوشهر نوسان قیمت کمتری پیدا کرده‌اند. بوشهر در بهار 1400 در رتبه شانزدهم تورم مسکن قرار داشته است. اما اکنون برای خرید خانه در شهر بوشهر چه بودجه‌ای باید در نظر گرفت؟

قیمت خانه در بوشهر

بررسی آگهی‌های فروش مسکن در شهر بوشهر نشان می‌دهد اکنون با یک میلیارد و 500 میلیون تومان می‌توان در این شهر آپارتمان خریداری کرد. اکنون مالک آپارتمانی 80 متری در محدوده جمهوری اسلامی، واحد 17ساله خود را یک میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.

اگر متقاضیان بودجه‌ای بین دو تا سه میلیارد داشته باشند، گزینه‌های بیشتری از آپارتمان‌های متوسط‌متراژ در سبد خرید آنها قرار می‌گیرد.

همچنین داشتن مبلغی بین سه تا چهار میلیارد تومان احتمال خرید آپارتمان‌هایی با متراژ بالاتر از 100 متر را بیشتر می‌کند. اکنون آپارتمانی 100 متری در محله توحید که ساخت آن به سال 1387 بازمی‌گردد، سه میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

در همین حال، قیمت آپارتمان 107 متری و 13ساله دیگری در محدوده عاشوری سه میلیارد و 400 میلیون تومان برآورد می‌شود.

در این بین اگر خریداران بودجه بالاتر از چهار میلیارد تومان داشته باشند، می‌توانند آپارتمان‌هایی بزرگ‌متراژ و نوساز خریداری کنند. به عنوان مثال، در حال حاضر قیمت آپارتمانی 110 متری و تازه‌ساز در محدوده نیایش چهار میلیارد و 400 میلیون تومان تعیین شده است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید