راز طراحی خیره‌کننده گوشی سیوی 4 پرو با تم ویژه دیزنی فاش شد!

  • توسط: admin


شیائومی اخیراً یک گوشی هوشمند سیوی 4 پرو  با تم دیزنی پرنسس را به نمایش گذاشته که قصد دارد (27 ژوئن) عرضه کند. قبل از عرضه، این برند نشان داده که این نوع جدید چگونه است.

طبق پوستری که شیائومی در Weibo به اشتراک گذاشته، شیائومی Civi 4 Pro Disney Princess Limited Edition با طرح رنگ بنفش عرضه می‌شود و دارای یک آینه جادویی در عقب  است که عبارت «آینه، آینه» در بالای آن حک شده است. جزیره دوربین با یک تاج در کناره مزین شده و پایین دستگاه یک تاج  را به نمایش می‌گذارد که به وضوح نشان می دهد بر اساس سفید برفی کلاسیک دیزنی ساخته شده است.

به غیر از زیبایی فیزیکی، این دستگاه احتمالاً با یک سیستم عامل سفارشی با مضمون سفید برفی نیز عرضه خواهد شد. شایان ذکر است، سیوی 4 پرو در خارج از چین، به ویژه در هند، به عنوان شیائومی 14 سیوی در دسترس است. در حالی که بدون شک علاقه زیادی به این دستگاه نسخه ویژه وجود خواهد داشت، با توجه به تاریخچه شیائومی با نسخه های ویژه، این احتمال وجود دارد که Xiaomi Civi 4 Pro Disney Princess Limited Edition منحصر به فرد در بازار داخلی باقی بماند. از نظر مشخصات، نسخه ویژه مانند مدل معمولی خواهد بود.

شیائومی سیوی 4 پرو دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOELD CSOT C8 با لبه های خمیده و وضوح 1.5K است. همچنین دارای نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی تا 3000 نیت. در بخش فنی، دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3، همراه با رم LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری 4700 میلی آمپرساعتی با شارژ سریع 67 واتی است.

در بخش دوربین، دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50E با لرزشگیر اپتیکال است که با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو با زوم 2 برابری 50 مگاپیکسل همراه شد. در جلو، یک دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 32 مگاپیکسلی دیگر دارد.

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید