راز بهره‌وری باتری شیائومی 15 پرو لو!

  • توسط: admin


شیائومی در نظر دارد اواخر سال 2024 از سری شیائومی 15 را در دو مدل پرو و استاندارد رونمایی کند. در این بین جزئیات باتری مدل پرو آشکار شده و نشان می‌دهد دستگاه دارای باتری 5400 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 100 وات است.

با توجه به پست ویبو Digital Chat Station در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی، شیائومی 15 پرو ممکن است به باتری الکترود منفی سیلیکونی مجهز باشد. گمان می‌رود که دارای باتری 5400 میلی آمپر ساعتی باشد که نسبت به باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی که در نسل قبلی وجود داشت، یک ارتقاء بزرگ است.

این گوشی هوشمند همچنین با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی عرضه شد. اگر درست باشد، این یک کاهش نسبت به نسل قبلی خود است که از شارژ تا 120 وات پشتیبانی می کرد. با این حال، گفته می شود که شیائومی شارژ سریع بی سیم گوشی هوشمند را بهبود می بخشد. طبق گفته‌ی مشاور، ممکن است از شارژ سریع بی‌سیم 100 واتی پشتیبانی کند، دو برابر سریع‌تر از شیائومی 14 پرو.

منبع اطلاعات همچنین ادعا می کند که شیائومی همچنین در حال آزمایش یک راه حل شارژ سریع سیمی 120 واتی است اما نتوانسته مشکلات حرارتی مربوط به “مشکل افزایش دما” را حل کند.

طبق یک گزارش، گفته می‌شود که شیائومی «حقوق انحصاری اولین راه‌اندازی» را برای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 دارد که گفته می‌شود اواخر امسال عرضه می‌شود. در نتیجه، شیائومی 15 پرو به این پردازنده آینده مجهز خواهد شد. همچنین گزارش شده که دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر است که اسکنر اثر انگشت نوری موجود در نسخه قبلی خود را کنار گذاشته است.

افشاگر Digital Chat Station پیشنهاد می‌کند که Xiaomi 15 Pro ممکن است دارای یک صفحه نمایش میکرو خمیده با وضوح 2K باشد که ممکن است با Xiaomi 14 Pro متفاوت باشد.

ما را دنبال کنید

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید