رازهای پولزنی در GTA IV: راهنمایی جذاب برای کسب درآمد بیشتر در بازی!

  • توسط: admin


راکستار با عرضه بازی دوست داشتنی GTA IV در سال ۲۰۰۸ ورود طوفانی به کنسول‌های نسل هفتم داشت. جی‌تی‌ای آی وی تا به امروز به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ راکستار شناخته می‌شود و بی‌شک طرفداران بسیاری نیز دارد. از همین‌رو اگر شما نیز به دنبال ترفندهایی هستید که بتوانید خیلی زود در دنیای این بازی پولدار شوید، در این مقاله از ویجیاتو همراه ما باشید تا سری به راهنمای بازی GTA IV و ترفندهای پول‌ساز این بازی بزنیم

راهنمای بازی GTA IV؛ ترفندهای پول‌ساز بازی کدام‌اند؟

دنیای بازی GTA IV بقدری وسیع و دوست داشتنی است که می‌توان ساعت‌ها مشغول تجربه این بازی شد. درست مانند سایر بازی‌های استودیوی راکستار، جی‌ تی ای آی وی نیز جزئیات بی‌نظیر بسیاری دارد. جزئیاتی که می‌توانند به شما در کسب پول بیشتر کمک کنند. بنابراین با ترفندهای پول‌ساز این بازی همراهمان باشید.

به سراغ ماموریت‌های جانبی Stevie بروید


درست پس از آن‌که به منطقه Alderney رسیدید، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. منتهی پیش از آن، باید ماموریت NO. 1 و همچنین Smackdown که به ترتیب از سمت Brucie Kibbutz و Derrick McReary به شما داده می‌شوند را با موفقیت به پایان رسانده باشید. پس از انجام تمامی پیش‌نیازها، از طرف استیو به شما ماموریتی داده می‌شود که پاداش ارزشمندی به دنبال خواهد داشت.

استیو از شما می‌خواهد تا ۳۰ اتومبیل مختلف را دزدیده و آن‌ها به یکی از گاراژهای مخفی او ببرید. این مراحل جانبی شاید زمان‌‌بر باشد، منتهی پول خوبی به دنبال خواهد داشت و اگر به دنبال درآمدی بی‌دردسر هستید، می‌توانید روی بازار سیاه خودروهای لیبرتی سیتی و ماموریت‌های استیو حساب ویژه‌ای باز کنید. همچنین فراموش نکنید که در هنگام رساندن اتومبیل‌ها، نباید کوچک‌تری آسیبی به آن‌ها برسد.

ون‌های امنیتی را بدزدید


در دنیای بازی GTA IV ون‌هایی حضور دارند که با دزدیدن آن‌ها می‌توانید پول خوبی به جیب بزنید. این ون‌ها معمولا برای ارگان‌های دولتی، صنعتی و نظامی شهر لیبرتی سیتی‌اند و به صورت تصادفی در سطح شهر ظاهر می‌شوند. اما با این‌حال احتمال اسپاون این ون‌ها در یکسری از مناطق شهر، بیشتر است. این مناطق عبارت‌اند از:

پارک صنعتی Acter در منطقه Alderney

پل Algonquin در منطقه Colony Island

محله The Exchange در منطقه Algonquin

حوالی ساختمان The Triangle Club در منطقه Bohan

همچنین یکی از قوانین نانوشته بازی جی‌تی‌ای آی وی این است که اگر شما راننده اتومبیلی باشید، احتمالا اسپاون شدن آن اتومبیل در خیابان‌های لیبرتی سیتی افزایش خواهد یافت. بنابراین پس از آن‌که یکی از این ون‌ها را دزدید و محتوای آن‌ها را به جیب زدید، آن را به حال خود رها نکنید و از آن استفاده کنید تا احتمالا اسپاون دیگر ون‌ها نیز بیشتر شود.

به سراغ ماموریت‌های پلیس بروید


راستش را بخواهید، قانون شکنی موضوع طبیعی در دنیای بازی‌های جی‌تی‌ای است! ما بارها و بارها به عنوان کاراکترهایی بازی کردیم که قانون برایشان کوچک‌ترین اهمیتی نداشت؛ از سی‌جی بگیرید، تا نیکو در بازی جی‌تی‌ای آی وی. با این‌حال گاهی بد نیست که به عنوان مامور قانون ایفای نقش کنیم از دنیای خلافکارها فاصله بگیریم. خوشبختانه بازی GTA IV پاداش خوبی در ازای قانون‌مداری به شما می‌دهد.

در دنیای این بازی دوست داشتنی شما می‌توانید به عنوان مامور پلیس ایفای نقش کنید، سایر خلافکاران را دستگیر کرده و آن‌ها به سزای اعمالشان برسانید. مراحل جانبی پلیس نه‌تنها پاداش خوبی به گیمرها می‌دهند، بلکه به آن‌ها نیز در داشتن تجربه‌ای کاملا متفاوت از دنیای بازی ویدئویی کمک می‌کنند.

جمع‌بندی


در بازی GTA IV راه‌های بسیاری برای رسیدن به ثروت وجود دارند. برخی از این راه‌ها زمان‌بر هستند و برخی دیگر، به شما کمک می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پول خوبی به جیب بزنید. از همین‌رو ما در این مقاله از ویجیاتو به سراغ ترفندهای پول‌ساز این بازی رفته‌ایم. منتهی از شما می‌خواهیم که اگر ترفند دیگری می‌شناسید، آن را به ما معرفی کنید و نظرتان را با ویجیاتو به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید