رازهای به دست آوردن بهترین اسکین ها در فورتنایت با این ترفندها!

  • توسط: admin


باید اعتراف کرد که با شروع سونامی بازی‌های بتل رویال در سال ۲۰۱۷، فصل جدیدی از صنعت بازی‌های ویدئویی شروع شد. فصلی که تا به امروز نیز، یکی از بهترین تجربیات ممکن را از دنیای بازی‌های ویدئویی رقم زده و در این میان فورتنایت، یکی از برترین عناوینی است که در سبک بازی‌های بتل رویال روایت می‌شود. پس اگر طرفدار این بازی هستید، با لیستی از بهترین اسکین ها در فورتنایت همراه ویجیاتو باشید.

بهترین اسکین ها در فورتنایت

نکته: این مطلب در تاریخ 5 مهر 1402 منتشر شده و حالا با توجه به آپدیت‌های اخیر، به‌روزرسانی شده است.

Deadpool


قردادهای بسیاری میان دنیای سینمایی مارول و جهان فورتنایت امضا شده که در نتیجه این قراردادها زمینه‌ای فراهم شد تا اسکین‌های زیادی از دنیای مارول به جهان فورتنایت راه باز کنند. از اسکین‌های جذابی مانند دکتر استرنج بگیرید، تا اسکین ایرون من! اما ددپول قطعا اسکینی بود که کسی انتظار دیدنش را نداشت. اسکین Deadpool برای اولین‌بار درست در سال ۲۰۱۶ و در طی بتل‌پس سیزن ۲ چپتر ۲ معرفی شد و گیمرهایی که بتل پس آن سیزن داشتند، می‌توانستند با انجام یکسری ساید کوئست جذاب، ددپول را بگیرند.

اسکین ددپول در کنار طراحی زیبایی که داشت، گیم‌مودهای جذابی را نیز به فورتنایت اضافه کرد. علاوه بر این؛ ددپول یکی از بامزه‌ترین کاراکترهای دنیای مارول بود که کسی انتظار دیدنش را در فورتنایت نداشت و به همین دلیل؛ به محض انتشارش؛ گیمرها عاشق این اسکین شدند.

Lexa


در بین تمامی اسکین‌هایی که اخیرا به بازی فورتنایت اضافه شد‌اند، Lexa یکی از متفاوت‌ترین آن‌هاست. این اسکین جزو اولین اسکین‌های انیمه‌ای بازی است که برای فورتنایت منتشر شد. یک اسکین با طراحی انیمه‌ای که در خط داستانی بازی نیز تاثیر بسیاری داشت و گیمرها نیز از دیدن چنین طراحی خوشحال بودند. متاسفانه این اسکین؛ صرفا یک اسکین بتل‌پسی است و همانطور که می‌دانید، اسکین‌های بتل‌پسی دیگر قرار نیست به بازی برگردند.

اسکین لکسا استایل‌ها و حالت‌های مختلفی نیز داشت که شما می‌توانستید با انجام ماموریت‌های مرتبط با آن؛ این استایل‌ها را بگیرید. همچنین این اسکین در کنار طراحی انیمه‌ای خودش؛ در صورت ۱۰۰ درصد کردن ماموریت‌هایش؛ یک استایل رباتی نیز به شما می‌داد که آن نیز جذاب و منحصر به فرد بود.

Mandalorian


چپتر ۲ بازی فورتنایت، برای بسیاری از گیمرها خاطره‌انگیز بود. اما بسیاری دیگر، از این چپتر به سبب حضور اسکین‌های قردادی؛ ناراضی بودند. اگر اسکین‌های مارول را فاکتور بگیریم؛ دنیای استار وارز نیز برای اولین‌بار در این چپتر بود که به صورت جدی به فورتنایت اضافه شد. در این بین نیز Mandalorian جزو اسکین‌های جذابی بود که در سیزن ۵ چپتر ۲ معرفی شد. یک اسکین بتل‌پسی دیگر که از دنیای استار وارز و جنگ ستارگان به فورتنایت آمده بود و طرفداران این سری؛ عاشق این اسکین شده بودند.

مندلورین حالت‌های بسیار جذابی داشت. طراحی خوب این اسکین نیز جزو دیگر دلایلی بود که مندلورین را نسبت به دیگر اسکین‌های حاضر در فورتنایت از دنیای جنگ ستارگان، خاصی می‌کرد. بنابراین همه‌چیز دست به دست هم داد تا این اسکین از دنیای سری فیلم‌های جنگ ستارگان، نیز یکی از برترین اسکین‌های بازی فورتنایت باشد.

Spider-Man


باز هم یک اسکین بتل‌پسی جذاب دیگر! اسکین جذاب اسپایدرمن جزو آن دسته از اسکین‌هایی بود که حواشی زیادی به دنبال داشت. لیکرها و گیمرها ماه‌ها پیش‌تر از انتشار این اسکین؛ شایعات بسیاری را مبنی بر اضافه شدن چنین اسکینی به بازی منتشر کردند. این شایعات به سبب قردادهای بین مارول و اپیک گیمز؛ بسیار قوی‌تر نیز شده بود. تا این‌که نهایتا در سیزن ۱ چپتر ۳؛ اسکین اسپایدرمن به فورتنایت اضافه شد و طرفداران مارول؛ دیگر سر از پا نمی‌شناختند.

اما این تمام ماجرا نبود. پس از اضافه شدن نسخه کلاسیک اسپایدرمن به عنوان اسکین مخفی بتل‌پس سیزن ۱ در این چپتر؛ تنها چند هفته بعد اسکین اسپایدرمن تام هالند نیز به آیتم‌شاپ بازی اضافه شد که برچسب قیمتی ۱۵۰۰ ویباکسی داشت تا مارول‌فن‌ها رویایشان را در بازی فورتنایت ببینند.

Mizuki 


معمولا وقتی یک اسکین در بتل‌پس بازی جایگاه ۱۰۰ را می‌گیرد، ناخودآگاه گیمرها انتظار دارند که این اسکین یک جایزه با ارزش باشد. زیراکه برای رسیدن به چنین جایگاهی در بتل‌پس بازی فورتنایت، نیاز به هفته‌ها تلاش و انجام ساید کوئست‌های مختلف در بازی فورتنایت است. حال اسکین Mizuki جزو بهترین اسکین‌های حاضر در این لیست است که در سیزن ۲ چپتر ۴ معرفی شد.

یک اسکین واقعا جذاب با طراحی منحصر به فرد و استایل‌های مختلف، که به گیمرها اجازه می‌داد تا ظاهری متفاوت‌تر نسبت به دیگر پلیرها داشته باشند. بنابراین اگر به دنبال یکی از بهترین اسکین ها در فورتنایت می‌گردید، این اسکین درست همان‌چیزی است که باید به سراغش بروید.

Marshmello


اسکین مارشملو برای اولین‌بار در سیزن ۷ چپتر ۱؛ اسکین مارشملو به فورتنایت اضافه شد، هیچ کسی انتظار نداشت که چند سال بعد، فورتنایت تبدیل به یک سکوی بزرگ برای اپیک گیمز شود. اسکین Marshmello برای اولین‌بار در طی کنسرتی که این دی‌جی در فورتنایت داشت، به این بازی اضافه شد. یک ایونت و کنسرت زنده که در آن مارشملو به صورت لایو برای گیمرهای بازی فورتنایت، آهنگ اجرا می‌کرد. منتهی صرفا این کنسرت مارشملو نبود که به فورتنایت اضافه شد. درست یک‌سال بعد و در طی چپتر ۲؛ فورتنایت حتی کنسرت تراویس اسکات را نیز در بازی اجرا کرد که آن نیز تبدیل به یکی از افسانه‌ای‌ترین ایونت‌های تاریخ این بازی شد.

راستش را بخواهید، اسکین دوست داشتنی مارشملو جدا از طراحی بسیار خوبی که داشت، نشان داد که فورتنایت می‌تواند آینده صنعت بازی‌سازهای و سرگرمی را دگرگون کند. حضور چنین شخصیت بزرگی در فورتنایت، باعث شد تا بعدها پای کاراکترهای بزرگ دیگر نیز به فورتنایت اضافه شود که این موضوع بسیار جذاب بود.

Renegade Raider


شاید اسکین کلاسیک Renegade Raider در مقایسه با سایر اسکین‌های جذاب در این لیست، چندان طراحی خوبی نداشته باشد، اما این ظاهر این اسکین نیست که سبب حضور این اسکین در این لیست شده. چیز‌ی که درباره این اسکین خاص است، این است که این اسکین یکی از قدیمی‌ترین و کمیاب‌ترین اسکین‌های بازی فورتنایت است. اسکینی که برای اولین‌بار در سیزن ۱ چپتر ۱ به بازی اضافه شد و تنها تعداد انگشت ‌شماری گیمرهای قدیمی فورتنایت این اسکین را دارند.

مطلب پیشنهادی

بررسی بازی Payday 3

تجربه این سرقت مسلحانه جذاب است، اما کماکان جای کار دارد!

در واقع انتخاب این اسکین دوست داشتنی به عنوان اسکین اصلی‌تان در فورتنایت، می‌تواند یک سکوی پرتاب برای شما باشد. همچنین شما می‌توانید با انتخاب این اسکین؛ قدیمی‌ بودن و یا به اصطلاح OG بودن خودتان در بازی به رخ دیگر گیمرها بکشید و نشان دهید که گیمری حرفه‌ای و قدیمی در فورتنایت هستید.

Spider Gwen


درست همانطوری که در موارد پیشین نیز به آن اشاره کردیم؛ حضور اسپایدرمن در فورتنایت، اتفاقی بسیار جذاب بود. وقتی این اسکین به این میزان از محبوبیت رسید، دیگر محدودیتی نبود که اپیک گیمز بخواهد آن‌ها را بهانه کند. بنابراین اسکین‌های دیگری نیز از دنیای مارول به بازی فورتنایت اضافه شدند که Spider Gwen یکی از بهترین آن‌هاست. این اسکین برای اولین‌بار در سیزن ۴ چپتر ۳ تحت عنوان جایزه لول ۱۰۰ بتل‌پس به بازی فورتنایت اضافه شد. بنابراین اگر شما نیز مانند من اسکین اسپایدر گوئن را ندارید، باید بگویم که خبر بدی برایتان دارم. زیراکه این اسکین بتل‌پسی دیگر قرار نیست به بازی اضافه شود.

این اسکین با الهام از کاراکتری به همین نام از دنیای انیمیشنی Spider-Man: Into The Spider-Verse و Spider-Man: Across the Spider-Verse به فورتنایت اضافه شده و باید اعتراف کرد که این اسکین طراحی واقعا خوبی دارد.

Master Chief


نوبتی هم که باشد، نوبت به مستر چیف در لیست بهترین اسکین ها در فورتنایت می‌رسد. اگر ایکس‌‌باکس گیمر باشید، احتمالا با یکی از برترین انحصاری‌های مایکروسافت، یعنی سری هیلو آشنایی دارید. یک سری جذاب از بازی‌های شوتر اول شخص که تاریخچه بسیار طولانی دارند و جزو فاخرترین بازی‌های دنیای ویدگیم محسوب می‌شوند. حال اگر شما به هردلیلی نمی‌توانید هیلو بازی کنید، شاید بهتر باشد که به سراغ کاراکتر اصلی این فرنچایز یعنی Master Chief در دنیای بازی فورتنایت بروید.

مستر چیف یکی از خوش‌ساخت‌ترین اسکین‌های حاضر در این بازی بتل رویال است. همچنین چند وقت پیش استایل مخصوصی به این اسکین داده شد که تنها کاربران کنسول ایکس باکس و پی‌سی می‌توانستید این استایل جذاب را داشته باشند. استایلی که در آن مستر چیف تماما لباسی تیره ‌رنگ به تن داشت و جذابیتش چندین برابر شده بود. همچنین از طرفی نیز خبر خوب این دیگر این است که اسکین مستر چیف، یکی از اسکین‌های آیتم‌شاپی بازی است و شما می‌توانید به محض بازگشت مجدد این اسکین به آیتم‌شاپ، آن را تهیه کنید.

Naruto


عملکرد خوب اسکین لکسا در بین گیمرهای بازی فورتنایت، بقدری خوب بود که اپیک گیمز فورا به سراغ نسخه‌های دیگری از دنیای انیمه‌‌ها رفت. باندل Naruto نیز یکی از آن دسته از اسکین‌های جذاب بازی بود که پس از شایعات زیاد نهایتا درست در سال ۲۰۲۱ و طی سیزن ۸ چپتر ۲ به بازی فورتنایت اضافه شد تا محبوبیت اسکین‌های انیمه‌ای را اوج برساند.

باندل جذاب ناروتو در فورتنایت متشکل از ۷ اسکین مختلف، بک‌بلینگ و Pickaxe هر یک از آن‌ها بود و برچسب قیمتی ۲۱۰۰ ویباکسی داشت که قیمتی منصافه برای این آیتم‌ها بود. از طرفی نیز خوشبختانه این باندل یک باندل آیتم شاپی بود و شما می‌توانید به محض بازگشت مجدد اسکین ناروتو به آیتم‌شاپ، آن‌ها تهیه کنید.

Jill Valentine


فرنچایز رزیدنت اویل در بین گیمرها از محبوبیت بسیاری برخوردارند. وقتی کپ‌کام اولین نسخه از فرنچایز رزیدنت اویل را منتشر کرد، هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که روزی این سری تا به این اندازه محبوب شوند. منتهی خلاقیت کپ‌کام کار‌ساز بود و این سری؛ به سرعت تبدیل به یکی از بهترین‌ها در سبک عناوین ژانر وحشت شد. بنابراین هیچ جای تعجبی هم نداشت که پای این سری به دنیای فورتنایت باز شود. اسکین Jill Valentine که در سیزن ۸ چپتر ۲ معرفی شد، تنها یکی از کاراکترهای دنیای رزیدنت اویل بود که به فورتنایت اضافه شد.

در واقع اگر طراحی خوب و دوست داشتنی جیل ولنتاین در فورتنایت را فاکتور بگیریم؛ بازهم چیزهای زیادی درباره این اسکین خواهند بود که می‌توانند جیل ولنتاین را لایق بودن در این لیست کنند. همچنین جالب است بدانید که این اسکین؛ یک اسکین آیتم‌شاپی بود و احتمالا در آینده نیز به بازی باز خواهد گشت. بنابراین اگر به دنبال یکی از بهترین اسکین ها در فورتنایت هستید، این مورد گزینه بسیار خوبی برای شماست.

Ariana Grande


درست بعد از لایو ایونت مارشملو و تراویس اسکات؛ این‌بار نوبت به یکی دیگر از خوانندگان برتر رسیده بود تا پایش را به دنیای فورتنایت باز کند. Ariana Grande یکی از محبوب‌ترین آرتیست‌های حال حاضر مارکت موسیقی است و طبیعتا دیدنش در دنیای فورتنایت، خالی از لطف نیست. این اسکین برای اولین‌بار در فورتنایت با ایونت Rift Tour خودش را معرفی کرد. یک کنسرت جذاب و خاطره‌انگیز برای بازیکنان فورتنایت که به همراه آن؛ اسکین آریانا گرانده وارد شاپ بازی شد.

همچنین یکی از بهترین چیزها درباره اسکین آریانا گرانده؛ تنوع خوب و استایل‌های متنوع آن است. محبوبیت این اسکین جذاب بقدری بود که ایپک گیمز بارها و بارها آن را به شاپ بازی اضافه کرد و احتمالا در آینده‌ای نزدیک نیز؛ ما مجددا شاهد حضور اسکین آریانا گرانده در آیتم‌شاپ بازی فورتنایت باشیم.

Michonne


کراس اور بین دنیای بازی فورتنایت و جهان سینمایی The Walking Dead قطعا غیره منتظره‌ترین اتفاقی بود که می‌توانست امکان‌پذیر باشد. وقتی این اتفاق افتاد، حتی خود فورتنایت گیمرها نیز باور نمی‌کردند که اسکین‌هایی از دنیای این سریال را در فورتنایت داشته باشند. اما کاراکترهایی چون Michonne و Rick Grimes و حتی Daryl Dixon جزو بهترین شخصیت‌های این سریال بودند که به دنیای فورتنایت پا گذاشتند.

از همین‌رو فکر می‌کنم که اشاره به Michonne در این مورد کافی باشد. این اسکین بسیار شبیه این کاراکتر در سریال د واکینگ دد بود. طراحی خوب لباس‌ها و توجه به جزئیات در Michonne فوق‌العاده‌اند و به همین دلیل؛ این اسکین در لیست بهترین اسکین ها در فورتنایت قرار گرفته است.

Harley Quinn 


چه طرفدار حرفه‌ای دنیای دی‌سی باشید و چه علاقه‌ای به جهان ابرقهرمانانه دی‌سی نداشته باشید، هارلی کوئین شخصیتی دوست داشتنی برای تمامی افراد خواهد بود. کاراکتری که به سبب حضورش در کمیک‌بوک‌های جذاب دی‌سی و جهان سینمایی آن شناخته می‌شد و طرفداران بسیاری نیز دارد. بنابراین وقتی شایعه کراس اور میان دنیای دی‌سی و فورتنایت منتشر شد، چندان هم دور از ذهن نبود که دیر یا زود، پای هارلی کوئین نیز به دنیای بازی فورتنایت باز شود.

اسکین دوست داشتنی Harley Quinn برای اولین‌بار در سیزن ۱ چپتر ۲ به فورتنایت اضافه شد و برچسب قیمتی ۱۵۰۰ ویباکسی داشت. استقبال خوب گیمرها از Harley Quinn نیز؛ باعث شد تا فورتنایت فورا استایل‌های مختلفی را به این اسکین اضافه کند.

Peely


فکر می‌کنم که همه ما هم عقیده باشیم که اسکین Peely یکی از قدیمی‌ترین و بهترین اسکین ها در فورتنایت است که درست در بتل‌پس سیزن ۸ چپتر ۱ حضور داشت. صحبت از یک اسکین دوست داشتنی است که فورا توجهات بسیاری را به خودش جلب کرده. طراحی پیلی باعث شد تا این اسکین تبدیل به میمی پرطرفدار از بازی فورتنایت شود که همه‌جا حضور داشت.

محبوبیت این اسکین بقدری بود که ایپک گیمز مجبور شد تا Peely را در ورژن‌های مختلفی مانند Agent Peely و اسکین P-1000 مجددا به بازی برگرداند. اما همه ما می‌دانیم که تمامی این اسکین‌ها اگرچه جذاب‌اند، اما آن Peely قدیمی نمی‌شوند!

Kratos


اگر علاقه‌مند به دنیای بازی‌های هک اند اسلش باشید و پلی‌استیشن پلیرید، احتمالا سری شاهکار گاد آو وار را بازی کرده‌اید. یکی از بهترین انحصاری‌های سونی که در طول یک دهه اخیر فوق‌العاده عمل کرده است. بنابراین دیدن شخصیت اصلی این سری یعنی کریتوس در دنیای فورتنایت ابدا خالی از لطف نیست. هرچند که حضور کاراکترهای بزرگ صنعت ویدیوگیم در فورتنایت مخالفان خاص خودش را نیز دارد، اما من قضاوت این موضوع را به عهده مخاطبان این مقاله می‌گذارم.

اسکین جذاب کریتوس یک اسکین آیتم‌شاپی بود که به بازی اضافه شد. طراحی خوب کریتوس و از طرفی استایل‌های مختلفی که این اسکین داشت، باعث شد تا گیمرها فورا چراغ سبز به این اسکین نشان دهند و به همین دلیل؛ این اسکین در این لیست قرار گرفته است.

Galaxy


هرچند که رابطه اپل با اپیک گیمز و فورتنایت ابدا خوب نیست، اما بنظر می‌رسد که سامسونگ ماموریتش را به خوبی انجام داده است. درست از زمان انتشار بازی فورتنایت تا به‌کنون؛ اپیک گیمز همکاری‌های خوبی را با سامسونگ داشته است در نتیجه آن‌ها، شما می‌توانستید با خرید یکسری گوشی سامسونگ، اسکین رایگان مختص آن‌ها در فورتنایت بگیرید. این موضوعی است که درباره اسکین Galaxy نیز صدق می‌کند. این اسکین یکی از کمیاب‌ترین و گران‌ترین اسکین‌های بازی است که شما تنها با خرید سامسونگ گلکسی نوت ۹ و یا سامسونگ Tab S4 می‌توانستید در بازی اسکین گلکسی را بگیرید.

اسکین گلکسی بدون شک یکی از زیباترین و بهترین اسکین ها در فورتنایت است. خبر بد این است که متاسفانه دیگر راهی برای گرفتن این اسکین در بازی نیست. زیراکه در سال ۲۰۱۹؛ این همکاری به پایان رسید و تنها افراد معدودی این اسکین را گرفتند.

The Joker


طرفدار دنیای سینمایی مارول نیستند؟ به دنبال اسکین‌های دی‌سی می‌گردید؟ هیچ جای نگرانی نیست! زیرا در فورتنایت اسکین‌های مختلفی از دنیای دی‌سی وجود دارد که اسکین بتمن و جوکر گل سرسبد آن‌ها هستند. درواقع باید اعتراف کرد که اسکین جوکر در فورتنایت، یکی از پرجزئیات‌ترین اسکین‌های بازی است و باید از استودیوی اپیک گیمز جهت طراحی چنین اسکینی قدردانی کرد.

جوکر یک باندل جذاب است که با برچسب ۲۰ دلاری در بازی عرضه شده است. شما می‌توانید این باندل را از آیتم‌شاپ بازی تهیه کنید. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که شما با خرید این باندل؛ علاوه بر اسکین جوکر، اسکین Poison Ivy و Midas Rex را نیز دریافت خواهید کرد.

Midas


مایدس بی‌شک یکی از زیباترین و بهترین اسکین ها در فورتنایت است. صحبت از یک اسکین دوست داشتنی است که در کمال سادگی؛ جذابیت خودش را دارد. مایدس یک اسکین بتل‌پسی بود که جایزه لول ۱۰۰ بتل پس سیزن ۲ چپتر ۲ بود و شما با ۱۰۰ درصد کامل کردن این بتل‌پس؛ می‌توانستید مایدس را بگیرید. مایدس در خط داستانی بازی نیز تاثیر بسزایی داشت و در انتهای سیزن ۲ چپتر ۲؛ او تقریبا تمام جزیره فورتنایت را تا مرز نابودی کشاند.

همچنین هرچند که مایدس یک اسکین‌ بتل‌پسی بود و بنظر می‌رسد که دیگر خبری از او نباشد، اما فورتنایت نسخه‌های آیتم‌شاپی مختلفی از مایدس را همچون Shadow Midas و Midas Rex نیز طراحی کرده که می‌توانید آن‌ها را از این بخش تهیه کنید.

Venom


نوبتی هم که باشد، نوبت به اسکین ونوم می‌رسد. وقتی برای اولین‌بار فورتنایت اعلام کرد که تم اصلی سیزن  چپتر ۲؛ کامل مارولی خواهد بود، بسیاری از گیمرها منتظر بودند تا ببینند که آیا اسکین ونوم به بازی اضافه خواهد شد یا نه! موضوعی که کاملا دور از ذهن بود؛ اما بالاخره اتفاق افتاد و ونوم به دنیای فورتنایت اضافه شد.

همه‌چیز درباره کاراکتر ونوم در فورتنایت بی‌نقص و جذاب است! بنابراین جای تعجبی ندارد که آن را در لیست بهترین اسکین ها در فورتنایت ببینیم. از طراحی دوست داشتنی این اسکین بگیرید، تا دیزان و جزئیات بی‌نظیر و حتی استایل‌های مختلف که همگی دست به دست هم داده‌اند تا ونوم یک کاراکترمحبوب در دنیای بازی فورتنایت باشد.

جمع‌بندی


دنیای اسکین‌های بازی فورتنایت بسیار وسیع‌تر از آن‌چیزی است که بخواهیم آن‌ها را صرفا در ۲۰ مورد خلاصه کنیم. اما با این‌حال ما در این مقاله از ویجیاتو به سراغ بهترین اسکین ها در فورتنایت رفته‌ایم که می‌توانند در داشتن و انتخاب اسکینی بهتر در بازی فورتنایت به شما کمک کنند. بنابراین اگر به دنبال بهترین اسکین ها در فورتنایت هستید، این مقاله گزینه بسیار خوبی برای شماست.

ما در این مقاله از ویجیاتو به سراغ ۲۰ اسکین برتری رفته‌ایم که می‌توانند در داشتن اسکینی بهتر در بازی فورتنایت به شما کمک کنند.

بازی فورتنایت همزمان با محبوبیت بازی‌های بتل رویال و درست در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. البته پیش‌تر این بازی با عرضه بخش Save the World، به صورت دسترسی زود هنگام پیش روی گیمرها قرار داشت.

محبوبیت بازی فورتنایت سبب شد تا ایپک گیمز این بازی را در طول سال‌ها برای کنسول‌های نسل هشتمی، نهمی، نینتندو سوئیچ و حتی فورتنایت و پی‌سی پورت کند.

بیشتر بخوانید:

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید