حمله به قلعه‌های افسانه‌ای با بازی موبایلی The Elder Scrolls: Castles – اکنون دانلود کنید و جهانی جدید را کشف کنید!

  • توسط: admin


اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های استراتژیک – مدیریتی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید The Elder Scrolls: Castles همراه ویجیاتو باشید.

باید اعتراف کرد که پلتفرم موبایل به جایگاهی رسیده که تقریبا هر استودیوی بزرگی، نماینده‌ای از خود روی این پلتفرم دارد. زمانی که بازی‌های موبایلی از راه رسیدند، کسی انتظار چندانی از آن‌ها نداشت. اما امروزه این سبک از بازی‌ها تبدیل به عناوینی شدند که می‌توان رویشان حساب باز کرد. راکستار، اکتیویژن، الکترونیک آرتز و ده‌ها بازی‌ساز بزرگ دیگر، تنها بخشی از استودیوهای مطرح و شناخته‌شده‌ای‌اند که پا به دنیای پلتفرم موبایل گذاشته‌اند. بنابراین اگر شما نیز طرفدار بازی‌های باکیفیت موبایلی هستید و به دنبال یکی از بهترین عناوین استراتژیک این پلتفرم‌اید، با بررسی The Elder Scrolls: Castles همراه ویجیاتو باشید.

استودیوی بتسدا این روزها یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای حال حاضر صنعت ویدئوگیم است که با ساخت سری بازی‌های الدر اسکرولز، فال‌اوت و همچنین Doom شناخته می‌شود. سری بازی‌های Elder Scrolls جزو محبوب‌ترین فرنچایزهای این استودیوی دوست داشتنی‌اند و تاکنون چندین اسپین‌آف مختلف از دنیای این فرنچایز برای موبایل منتشر شده که می‌توان به بازی موبایلی The Elder Scrolls: Legends و The Elder Scrolls: Blades اشاره کرد که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ منتشر شدند. این بازی‌ها اگرچه عناوین باکیفیتی بودند، اما هرگز آن‌طوری‌که باید دیده نشدند. به همین دلیل در سال ۲۰۲۴ استودیوی بتسدا به سراغ سومین اسپین‌آف موبایلی از دنیای الدر اسکرولز رفت و آن‌ها را تحت عنوان The Elder Scrolls: Castles انحصارا برای موبایل منتشر کرد تا اشتباهات گذشته‌اش را با این بازی جبران کند.

بازی موبایلی The Elder Scrolls: Castles در دهم سپتامبر سال ۲۰۲۴ منتشر شد و اکنون صرفا چند روزی از انتشارش می‌گذرد. این بازی در همین مدت زمان کم بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شده و میانگین نمرات آن روی گوگل پلی‌استور به ۴.۲ از ۵ رسیده که برای یک بازی تازه‌وارد، فوق‌العاده است. همچنین از آن‌جایی که این بازی موبایلی خودش را یک تجربه کاملا آنلاین معرفی کرده، تجربه The Elder Scrolls: Castles در کالبد یک بازی موبایلی واقعا فوق‌العاده است و می‌توان نسبت به آینده آن امیدوار بود.

این شما هستید که در دنیای این بازی موبایلی باید قهرمان باشید. بازی موبایلی The Elder Scrolls: Castles در بخش داستانی از شما قهرمان می‌سازد. قهرمانی که باید از دهکده‌اش در مقابل دشمنانی که مردمش را تهدیده می‌کنند، مراقبت کند. در واقع این شما هستید که باید خط داستانی این بازی را به دست بگیرید، اتفاقات آن را رقم بزنید و تبدیل به قهرمانی دوست داشتنی شوید. اما نباید فراموش کنید که در طی این مسیر شما با چالش‌ها و تهدیدات بی‌حد و مرزی نیز رو به رو خواهید شد که می‌توانند برایتان دردسرساز باشند.

با ورود به دنیای این بازی، اولین چیزی‌که نظر شما را نسبت به خودش جلب می‌کند، شباهت این بازی به یکی دیگر از ساخته‌های استودیوی بتسدا یعنی بازی Fallout Shelter است! منتهی با این تفاوت که شما در دنیای این بازی از آزادی عمل به مراتب بیشتری برخوردار خواهید شد. در واقع در همان نگاه اول، طراحی بصری و نحوه روایت گیم‌پلی و اتفاقات این بازی، جزو زیباترین چیزهایی است که در ذهن هر گیمری نقش می‌بندد و این بازی را دوست داشتنی می‌کند.

برای اجرای بازی موبایلی The Elder Scrolls: Castles شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

اگر تکه‌های مختلفی که تاکنون بازگو کرده‌ایم را کنار یکدیگر بگذاریم، می‌توان گفت که ما با یک بازی پازل – مدیریتی موبایلی رو به رو هستیم. وظیفه ما مدیریت یک قصر زیبا پادشاهی است و باید با تعامل با ساکنین این قصر، سعی در پیش‌برد اهدافمان داشته باشیم. البته همه‌چیز هم به همین سادگی نیست. درست مانند فال‌اوت شلتر، در دنیای این بازی نیز عوامل بسیاری می‌توانند نظم قلعه‌تان را به هم بریزند. از بیماری و گرسنگی بگیرید، تا شورش و حتی حملات سایر بازیکنان! بنابراین شما برای موفق شدن در دنیای این بازی راه سختی پیش‌رو دارید.

این بازی موبایلی یک تجربه کاملا آنلاین از دنیای عناوین دوست داشتنی استراتژیک است. در دنیای این بازی جزئیات بی‌نظیر بسیاری وجود دارند که می‌توانند شما را تا ساعت‌ها درگیر کنند. از طرفی مکانیزم‌های نقش آفرینی The Elder Scrolls: Castles نیز جزو دیگر موضوعات دوست داشتنی درباره این بازی موبایلی است و اگر شما به دنبال تجربه یکی از بهترین‌ها روی پلتفرم موبایل هستید، می‌توانید نیم‌نگاهی به این بازی موبایلی از استودیوی Bethesda Softworks داشته باشید.

خوشبختانه در بخش گرافیک و جلوه‌های بصری نیز، ما با یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های موبایلی رو به رو هستیم. برخلاف سایر اسپین‌آف‌هایی که از دنیای الدر اسکرولز منتشر شده‌اند، این بازی در بخش گرافیک و جلوه‌های بصری چندان خودش را جدی نگرفته! بتسدا در ساخت این بازی به سراغ المان‌های کارتونی رفته تا با استفاده از آن‌ها گرافیک فانتزی این بازی را زیباتر از همیشه به تصویر بکشد. موسیقی‌متن بازی نیز درست همانطوری که از بتسدا انتظار می‌رفت، شاهکار است و همه‌چیز دست به دست هم داده تا تجربه The Elder Scrolls: Castles واقعا دوست داشتنی باشد.

بازی موبایلی The Elder Scrolls: Castles جدیدترین اسپین‌آف موبایلی از دنیای سری بازی‌های الدر اسکرولز است. این بازی در سال ۲۰۲۴ انحصارا توسط بتسدا برای موبایل ساخته شد و خیلی زود به عنوان یکی از زیباترین بازی‌های موبایلی شناخته شد که ارزش تجربه کردن را دارد.

ناشر بازی:
Bethesda Softworks

دسته بندی:
استراتژیک

سیستم عامل:
اندروید ، iOS

حجم:
۵۷۶ مگابایت مگابایت

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید