حمله اخیر ایران به اسرائیل: چگونه موشک‌ها به هدف خود رسیدند؟

  • توسط: admin


در حال حاضر اطلاعات دقیق در مورد تعداد موشک‌هایی که به اسرائیل ارسال شده است در دسترس نیست. اما بر اساس گزارش‌های اخیر، گروه‌های مقاومت فلسطینی معمولا از موشک‌ها برای حملات به اسرائیل استفاده می‌کنند. این حملات به عنوان جواب به حملات و اقدامات نظامی اسرائیل در مناطق فلسطین انجام می‌شود. هرچند این اقدامات نشان از تنش و تضاد‌های موجود درون منطقه دارند و خسارات بسیاری برای هر دو طرف به وجود می‌آورند. از این رو، توجه به راهکارهای صلح‌آمیز و مذاکرات دیپلماتیک در راستای حل اختلافات و پایان دادن به خشونت بین این دو کشور بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری؛ روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که ۱۵۰ موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

در همین رابطه، رادیو ارتش اسرائیل نیز گزارش داد که آژیرهای هشدار در نقاط مختلف فلسطین اشغالی در پاسخ به موج اول حملات ایران ۷۲۰ بار به صدا درآمده‌اند.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی پیش تر گزارش داده بود که چند موشک در مناطقی در عراد (۴۵ کیلومتری شرق بئر السبع) در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده و خبرها حاکی از مجروح شدن چند نفر در محل اصابت است.

بر اساس این گزارش، همچنین چند موشک به صورت مستقیم به شهر اشغالی ام الفحم اصابت و نیروهای امدادی عازم این منطقه شده‌اند.

این گزارش می‌افزاید که چند فروند موشک نیز به صحرای النقب اصابت کرده است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید