حمایت شگرف همراه اول از نوآوری در تجهیزات رادیویی جدید

  • توسط: admin


حمایت همراه اول از طرح‌های توسعه فناوری‌های تجهیزات رادیویی نسل جدید نشان از تعهد این شرکت به پیشرفت و نوآوری در صنعت ارتباطات دارد. با توجه به رشد روزافزون فناوری‌های ارتباطی و نیاز مشتریان به سرویس‌های پیشرفته، حمایت همراه اول اهمیت زیادی به توسعه و بهبود تجهیزات رادیویی می‌دهد. این حمایت شامل اعطای تسهیلات مالی، ارتقاء زیرساخت‌های شبکه و توسعه دستگاه‌های تلفن همراه مدرن است.

با ارائه حمایت مالی و فنی، همراه اول امکانات مورد نیاز برای توسعه تکنولوژی‌های جدید رادیویی را به توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند. این اقدام بهبود کیفیت و امنیت ارتباطات، افزایش سرعت و کارایی شبکه، و ارائه خدمات نوآورانه به کاربران را تضمین می‌کند.

بنابراین، حمایت همراه اول از طرح‌های توسعه فناوری‌های تجهیزات رادیویی نسل جدید می‌تواند به توسعه اقتصادی و تکنولوژیک کشور کمک شایانی کند و ارتقای سطح خدمات ارتباطی برای جامعه را فراهم آورد.

به گزارش اقتصادآنلاین، فراخوان حمایت از طرح های توسعه فناوری های تجهیزات رادیویی نسل جدید (ترنج) توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اعلام شد.
مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همراهی ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اقدام به جذب و حمایت از طرح های فناورانه در حوزه توسعه فناوری های تجهیزات رادیویی نسل جدید کرده است.
این فراخوان به منظور پاسخگویی اثربخش به نیازهای فناورانه در زیست بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات، افزایش عمق بومی سازی در توسعه و تولید زیرساخت های حیاتی و گلوگاهی در لایه دسترسی شبکه، غلبه بر محدودیت های تحریمی، ایجاد زمینه های استقلال و اقتدار در توسعه شبکه ملی اطلاعات و همچنین رونق کسب و کارهای مرتبط در سطح ملی اعلام شده است.
مخاطبین این فراخوان شرکت های فعال دانش بنیان و توانمندی هستند که دارای طرح‌ پیشنهادی با هدف رسیدن به سطح بلوغ فناوری ۴ به بالا بوده و تمرکز فراخوان از جهت موضوعی بر تجهیزات رادیویی در باند موج میلیمتری است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی https://mcino.ir مراجعه کنند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید