جنجالی‌ترین سارق پلاک‌های خودرو در شهرهای قم، تهران و شیراز نهایتا دستگیر شد!

  • توسط: admin


در این حادثه، یک سارق بین المللی که به دستاوردهای خود در سرقت پلاک خودروها به نام “سارق جفت پلاک” شناخته می‌شد، نهایتاً توسط نیروهای پلیس دستگیر شد. این سارق با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای، پلاک خودروهای قم، تهران و شیراز را به سرقت می‌برد و آنها را برای استفاده در جرایم خود به کار می‌برد. توسط تیم پلیسی برنامه‌ریزی شده و حرفه‌ای، این سارق پس از مدت‌ها تحقیقات و پیگیری‌ها، در نهایت دستگیر شد. این دستاورد نشان از توانایی نیروهای انتظامی در مقابله با پدیده‌های جرمی و تجارت غیرقانونی است و امیدواریم با ادامه تلاش‌ها، امنیت عمومی در جوامع بهبود یابد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حسینعلی شیروانی امروز، ۸ اسفندماه با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی کوه‌چنار حین کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو پارس سفید رنگ مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.
وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی کوه‌چنار ادامه داد: در استعلام اولیه از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که پلاک الصاقی خودرو مسروقه است.
شیروانی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۴ جفت پلاک مسروقه که سابقه سرقت از استان‌های تهران، قم و شیراز داشت کشف شد. 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده جهت اقدامات مجرمانه اقدام به سرقت پلاک‌ها می‌کرده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
وی با بیان اینکه برخورد قاطع با مجرمان و ناامن کردن محیط برای آنان و همچنین پاسداری از حقوق اقشار مختلف جامعه و ارتقاء امنیت عمومی هدف اصلی پلیس است، از شهروندان خواست همچون گذشته پلیس را در اجرای ماموریت‌های محوله یاری رسانند و موارد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید