جستجوی بهترین ایده‌های گریم برای جشن هالووین؛ حس مخوف و هیجان‌انگیز!

  • توسط: admin


هالووین برای علاقه‌مندان به جشن‌ها و دورهمی‌های هیجان انگیز بهترین روز سال است. در این روز می‌توانید با انواع گریم و آرایش هالووین، ظاهری متفاوت به خودتان ببخشید و کاری کنید که همه برای عکس گرفتن با شما سر و دست بشکنند. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با بهترین گریم‌های هالووین آشنا شوید.

جدیدترین ایده‌های گریم هالووین

برای گریم کردن در روز هالووین قبل از هر چیزی باید شخصیت مورد نظر یا در واقع طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. به طور کلی برخی افراد در این روز به دنبال ترسناک‌ترین گریم هالووین هستند و برخی دیگر دوست دارند یک گریم متفاوت و خیره کننده داشته باشند.

برای پیاده کردن گریم مورد نظرتان می‌توانید از انواع مدادهای آرایشی، سایه چشم، کرم‌های آرایشی و حتی رنگ‌های مخصوص صورت استفاده کنید. بهترین ترفندهای گریم هالووین برای افرادی که طرح‌های شلوغ و زمان بر انتخاب می‌کنند، این است که ابتدا طرح مورد نظرتان را با یک مداد روی صورتتان بکشید و بعد آن را تکمیل کنید.

اگر از شخصیت انیمیشنی یا سینمایی خاصی خوشتان می‌آید، می‌توانید اسم شخصیت‌های هالووین را در اینترنت جستجو کنید و بعد از پیدا کردن طرحی که دوست دارید دست به کار شوید.

بیشتر بخوانید: ۵۳ طرح ناخن هالووینی ۲۰۲۴

به طور کلی گریم ایده‌های زیادی برای گریم هالووین وجود دارد اما همه طرح‌ها برای همه افراد مناسب نیستند. برای مثال گریم هالووین ترسناک دخترانه برای دختر بچه‌ها ایده چندان مناسبی نیست و اگر به دنبال ایده هالووینی دخترانه هستید، بهتر است به سراغ شخصیت‌های انیمیشنی و گریم‌های بامزه بروید.

حتما در زمان انتخاب طرح مورد نظرتان به هماهنگ بودن شکل چهره‌تان با طرحی که انتخاب می‌کنید دقت کنید. فراموش نکنید که برای میکاپ هالووین باید کمی استعداد آرایش یا نقاشی کردن داشته باشید و بتوانید طرح مورد نظر را به خوبی روی صورتتان پیاده کنید.

مورد دیگری که لازم است در مورد یک گریم هالووین خفن بدانید، هماهنگ بودن آن با لباستان است. برای مثال اگر گریم هالووین خون آشام را انتخاب کرده‌اید، باید مثل یک خون آشام لباس مشکی و بلند بپوشید تا ظاهر شما جذاب‌تر به نظر برسد.

معمولا بهترین گریم‌های هالووین متعلق به افرادی است که در میکاپ و لباس پوشیدن کمی خلاقانه عمل می‌کنند و به همین دلیل بهتر است برای هماهنگی گریم و استایل‌تان به دنبال ایده‌های جذاب و خیره کننده باشید.

از محبوب‌ترین شخصیت‌های هالووین می‌توان به گریم اسکلت، میکاپ هالووین هارلی کویین، مینیون، میکاپ تارگرین، پری دریایی، جادوگر، خون آشام، مرلین مونرو، پنی وایز، کت وومن، باربی، گریم جوکر و گریم شیطان و فرشته اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اکسسوری‌های ترسناک و جالب هالووینی

اگر به دنبال جدیدترین ایده‌های میکاپ هالووین هستید و دوست دارید هالووین امسال همه چشم‌ها را به خودتان خیره کنید، بهتر است نگاهی به عکس‌هایی که در ادامه برای شما جمع آوری کرده‌ایم بیندازید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین لباس‌های هالووین دخترانه و زنانه

در این مقاله از مجله سبک زندگی آدرینجدیدترین و بهترین گریم‌های هالووین را مشاهده کردیم. شما می‌توانید طرح مورد نظرتان را از میان عکس‌ها انتخاب کنید و سپس آن را روی صورت خودتان پیاده کنید و هالووین امسال یکی از خفن‌ترین‌ها باشید. به نظر شما کدام گریم هالووین جذابیت بیشتری دارد؟

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید