جدیدترین بازی Astro Bot در ایالات متحده رکورد فروش را شکسته است!

  • توسط: admin


علاوه بر برخورداری از تحسین گسترده منتقدان، Astro Bot در زمینه فروش هم شروع خوبی داشته و ارقام قابل توجهی را در بریتانیا و ژاپن بدست آورده است. در واقع، پلتفرمر سونی و Team Asobi موفقیت‌های اولیه مشابهی را در ایالات متحده شاهد بوده است.

آنطور که توسط تحلیلگر Mat Piscatella در Bluesky به اشتراک گذاشته شد، بازی Astro Bot دومین عنوان پرفروش در ایالات متحده در هفته‌ای که منتشر شد، از نظر فروش دیجیتالی و فیزیکی بود. تنها بازی که در طول هفته فروش بیشتری داشت NBA 2K25 بود.

در همین حال، نسخه ویژه دوال‌سنس با تم Astro Bot که در کنار بازی منتشر شد، پرفروش‌ترین لوازم جانبی هفته ایالات متحده بود. بازی در بریتانیا هم شروعی قوی داشت و در هفته اول خود ۲۱ درصد فروش بیشتر نسبت به Ratchet and Clank: Rift Apart داشت.

Astro Bot در حال حاضر برای پلی استیشن ۵ در دسترس است. Team Asobi هم‌اکنون روی DLC رایگان عنوان پلتفرمر کار می‌کند که چندین مرحله speedrun جدید، ربات‌های VIP جدید و تابلوهای امتیازات را اضافه می‌کند.

تیتراژ پایانی بازی اصلی نشان داد که ربات‌های VIP آینده شخصیت‌هایی از فرنچایزهایی مانند Assassin’s Creed، Rise of the Ronin، Rayman و غیره خواهند بود.

در بازی اصلی Astro Bot، سیصد ربات برای نجات دادن وجود خواهد داشت. نیمی از آن‌ها به شخصیت‌های مختلف پلی استیشن و بازی‌های گذشته مربوط می‌شوند. خود استرو هم توانایی‌ها و مهارت‌هایی دارد که بازیکنان را به یاد شخصیت‌های کلاسیک می‌اندازد.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید