جدیدترین بازی حماسی Genshin Impact بالاخره برای ایکس باکس منتشر می‌شود!

  • توسط: admin


بازی محبوب Genshin Impact بالاخره به ایکس باکس می‌آید و طرفداران به تازگی از تاریخ انتشار آن باخبر شدند. با توجه به محبوبیت فوق‌العاده این عنوان در PS5 و PC، اکنون به Xbox اضافه می‌شود که شامل جمعیت انبوهی از گیمرها است.

شخصیت‌های محبوب و دنیای Genshin Impact در چند سال گذشته یکی از عناصر اصلی در جامعه Gacha Game بوده‌اند. با وجود بسیاری از بازی‌های Gacha که از زمان اولین عرضه Genshin Impact منتشر شده‌اند، هیچ عنوانی نتوانسته از نظر محبوبیت به آن نزدیک شود.

علیرغم اینکه این بازی هرگز برای ایکس باکس منتشر نشده بود، هنوز هم فوق العاده بزرگ است. با این حال، اکنون با آمدن آن به Xbox Series X|S، در آستانه کاوش موج جدیدی از گیمرها در دنیای آن هستیم.

اکنون بازی Genshin Impact از ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) به فروشگاه Xbox ملحق می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد آن را در کنسول محبوب دانلود کنند.

Genshin Impact که توسط miHoYo توسعه داده شده، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های جهان از زمان انتشار آن در سال ۲۰۲۰ بوده است. این بازی نه تنها برای رایانه‌های شخصی، بلکه برای پلی‌استیشن و موبایل هم در دسترس است و تعداد بازیکنان آن را فوق‌العاده عظیم می‌کند.

این بازی از زمان انتشار اولیه خود با شخصیت‌های جدید روبرو شده و به‌روزرسانی‌های مختلفی دریافت کرده است. این یک عنوان نقش‌آفرینی جهان باز است و جوایز متعددی را برای گیم پلی منحصر به فرد خود دریافت کرده است.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید