جدیدا قیمت ماشین لباسشویی ال جی به ۶۰ میلیون تومان رسید! شما می توانید لیست قیمت انواع ماشین لباسشویی را نیز بررسی کنید.

  • توسط: admin


ماشین لباسشویی ال جی یکی از محصولات پرطرفدار و با کیفیت در بازار است. با اعلام قیمت جدید این ماشین لباسشویی به مبلغ 60 میلیون تومان، البته باید به دلایل افزایش قیمت‌ها در بازار که از جمله تورم، افزایش هزینه تولید و نرخ ارز می‌باشند توجه داشت. اما با این وجود، این ماشین لباسشویی با ویژگی‌های منحصر به فرد و کارایی بالا، همچنان یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال کیفیت و دوام محصول هستند.

لیست قیمت انواع ماشین لباسشویی نیز متنوع است و همه در صلاحیت خرید ماشین لباسشویی دلخواه خود هستند. از ماشین‌های ارزان قیمت با امکانات پایه گرفته تا مدل‌های بسیار پیشرفته با امکانات هوشمند و پیشرفته، با توجه به نیاز خانواده و بودجه مالی، هر کس می‌تواند ماشین لباسشویی مناسب خود را انتخاب کند.

اقتصاد آنلاین؛ در بازار لوازم خانگی قیمت ماشین لباسشویی ال جی ۸ کیلیویی  مدل  LG WM-۸۴۳SW ۸ KG مبلغ ۳۵,۴۵۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که مدل  WM-M۸۴NW با همین ظرفیت مبلغ ۳۲ میلیون تومان قیمت خورده است.
جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.
آدریندخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع ماشین لباسشویی بوش

برند
مدل
ظرفیت / کیلوگرم
قیمت / تومان

ال جی
 LG WM-۸۴۳SW ۸ KG
۸
۳۵,۴۵۰,۰۰۰

LG FH۲J۳QDNP۰ Washing Machine ۷ Kg
۷
 ۱۸,۵۰۰,۰۰۰

 F۴V۵VYP۲
۹
۲۵,۲۰۰,۰۰۰

 WM-L۱۰۵۰
۱۰.۵
۶۰,۰۰۰,۰۰۰

 WM-M۸۴NW
۸
۳۲,۰۰۰,۰۰۰

 WM-M۷۸N
۷
۳۴,۰۰۰,۰۰۰

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید