توسلی‌مهر، رهبر جدید خودروسازی سایپا

  • توسط: admin


توسلی‌مهر به عنوان مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا منصوب شد. او از سابقه‌ی بسیار موفق و تجربه‌ی گسترده‌ای در صنعت خودروسازی برخوردار است و قبل از این ، در سایپا به عنوان مدیر ارشد فنی فعالیت‌های فراوانی انجام داده است. توسلی‌مهر با استفاده از دانش و توانایی‌های خود و همچنین با سرعت و بازدهی بالا در اجرای پروژه‌ها ، تحولات شگرفی در سایپا ایجاد کرده است. او به عنوان یک رهبر انعطاف‌پذیر ، خلاق و متعهد شناخته شده است و انتظار می‌رود با رهبری قاطع و تصمیم‌گیری‌های هوشمند ، گروه خودروسازی سایپا را به اوج موفقیت برساند. این انتصاب به عنوان یک گام مهم و استراتژیک در جهت توسعه و رشد بیشتر این شرکت بزرگ و تاثیرگذار می‌باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سایپانیوز، مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه مدیرعامل جدید گروه سایپا با حضور امیرحسین قناتی معاون بهره‌برداری و صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های تابع گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.
در این مراسم از زحمات محمدعلی تیموری تقدیر و جواد توسلی‌مهر به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا معرفی شد.
مدیرعامل جدید گروه سایپا فارغ‌التحصیل مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد و یکی از مدیران خوش‌نام و با تجربه صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور است که بیش از 30 سال سابقه فعالیت در حوزه‌های مختلف را دارد.
گفتنی است توسلی‌مهر پیش از این عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو دیزل بوده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید