تهدید سردار آزمون به تیم‌ها؛ هیچ کسی از مقابله با رم خوشحال نمی‌شود

  • توسط: admin


تهدید مربی سردار آزمون به هیچ تیمی، از جمله تیم‌هایی که با رم برخورد می‌کنند، خوشحالی نخواهد آورد. این تهدید نشان‌دهنده قدرت و توانایی این مربی است و همچنین از محبوبیت و جایگاه وی در دنیای فوتبال خبر می‌دهد. اعلام چنین تهدیدی نشان از جدیت و تمامیت او در دفاع از تیم و بازیکنانش دارد. ممکن است این تهدید برای تیم‌های رقیب نیز به عنوان یک هشدار جدی در نظر گرفته شود و آن‌ها را وادار به برنامه‌ریزی و استعداد نهفته خود برای مقابله با تیم سردار آزمون کند. به هر حال، این تهدید اثربخشی بالایی در افزایش تمرکز و تلاش بازیکنان و تیم می‌تواند داشته باشد و احتمالا به نتایج مثبتی منجر شود.

به گزارش آدرینبه نقل از مهر، قرعه کشی رقابت‌های لیگ اروپا روز جمعه برگزار شد و ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.
«دنیله ده روسی» سرمربی تیم فوتبال رم ایتالیا که سردار آزمون را در اختیار دارد و در مرحله یک هشتم نهایی از سد برایتون عبور کرد در اظهارنظری در خصوص این مرحله از مسابقات بر آمادگی تیمش تاکید کرد و گفت: هیچ تیمی از رویارویی با رم در مرحله یک چهارم نهایی خوشحال نمی‌شود. ما تیم خوبی داریم همه بازیکنان به سختی تمرین می‌کنند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید