تعجب‌آور: اعلام پیش‌نویس قطعنامه آمریکا به سرعت واکنش‌ها را بر‌افراشت

  • توسط: admin


پیش‌نویس قطعنامه آمریکا که به تازگی اعلام شده است، نشان از تلاش‌های این کشور برای ایجاد تغییرات مهم و اساسی در سیاست خارجی خود دارد. این اقدام نشان از تمایل آمریکا به توسعه روابط بین‌المللی و حمایت از حقوق بشر و اصول دموکراسی در جهان دارد.

از سویی دیگر، این پیش‌نویس نشان از تمایل آمریکا به رفع تنش‌ها و برقراری صلح در مناطق مختلف دنیا به ویژه در قلمروهایی که امنیت و پایداری آن‌ها تحت تهدید می‌باشد دارد. علاوه بر این، این پیش‌نویس نشان از تمایل آمریکا به همکاری با کشورهای دیگر برای حل مسائل جهانی و توسعه مشترک دارد.

با اعلام این پیش‌نویس، آمریکا قصد دارد نقش موثرتری در امور بین‌المللی ایفا کند و به منظور ایجاد تغییرات موثرتر و سازنده تلاش کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، هنوز جزئیات بیشتری از پیش‌نویس آمریکا منتشر نشده و معلوم نیست این پیش‌نویس درباره ارسال کمک‌ها به باریکه غزه، پایان جنگ و بازگشت آوارگان به مناطق شمالی چه موضعی را اتخاذ کرده است.
شورای امنیت دو هفته پیش نخستین بار از آغاز حملات تجاوزکارانه به غزه، قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه در ماه رمضان را مصوب کرد، این قطعنامه پس از ۶ بار وتوی قطعنامه‌های مشابه از سوی آمریکا به سرانجام رسید، اما رژیم صهیونیستی از اجرای آن سر باز زد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید