تجربه عطری جدید بدون تفاوت جنسیتی: عطرها و ادکلن‌های منحصر به فرد که هیچ تفاوتی بین زنانه و مردانه ندارند

  • توسط: admin


آیا تا به حال پیش آمده که بخواهید با شخص مورد علاقه‌تان عطری مشترک داشته باشید اما ندانید کدام عطر برای هر دو نفرتان مناسب است؟ عطرهای یونیسکس چاره کار شما هستند. این عطرها به جنسیت خاصی تعلق ندارند و برای آقایان و خانم‌ها قابل استفاده هستند. در این مقاله از مجله اکالا به معرفی عطر و ادکلن‌هایی که زنانه و مردانه ندارند و به اصطلاح یونیسکس هستند، می‌پردازیم.

۱۱ تا از بهترین عطرهای زنانه و مردانه

در ادامه، بهترین عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه با رایحه های سرد و گرم را معرفی خواهیم کرد.

میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ (Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540)

عطر میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ، یک انتخاب بی‌نظیر برای افرادی است که به دنبال عطری گرم و جذاب و یونیسکس هستند. این عطر یونیسکس با ترکیب بی‌نظیر نت‌های شرقی همچون زعفران، سدر، یاس و درخت نراد، رایحه‌ای دلنشین و ماندگار را به ارمغان می‌آورد.

ترکیبات بکار رفته در این عطر به گونه‌ای است که تقریبا برای همه سلیقه‌ها جذاب بوده و می‌تواند به عنوان یک عطر همه ‌کاره در هر موقعیتی مورد استفاده قرار گیرد.

آکوا دی جیو جورجیو آرمانی (Acqua Di Gio By Giorgio Armani)

ادکلن آکوا دی جیو جورجیو آرمانی با رایحه‌ای ملایم و دلنشین، مرزی میان مردان و زنان قائل نیست. ترکیب بی‌نظیر نت‌های شمعدانی، رزماری، نعناع هندی و ترنج در این عطر، رایحه‌ای دلپذیر و با نشاط را خلق کرده که هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از آن لذت ببرند. این رایحه فریبنده علاوه بر ایجاد حس تازگی و نشاط، به طور ناخودآگاه اعتماد به نفس را تقویت می‌کند و حس خوشایندی را به فرد می‌بخشد.

نیشانه هاجیوات (Nishane Hacivat)

عطر نیشانه هاجیوات یا هاسیوات گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال عطری خنک، ماندگار و با رایحه‌ای همه پسند می‌گردند. این عطر یونیسکس که برای فصول گرم سال طراحی شده، با ترکیب بی‌نظیر نت‌های مختلف میوه‌ای و چوبی، رایحه‌ای دلنشین و جذاب را خلق کرده است. این رایحه خاص، ساعت‌ها همراه شما خواهد بود و حس تازگی و نشاط را به شما هدیه می‌دهد.

کلایو کریستین جامپ اپ اند کیس می هدونیستیک (Clive Christian Jump Up And Kiss Me Hedonistic)

عطر کلایو کریستین جامپ اپ اند کیس می هدونیستیک، یک رایحه بی‌نظیر و فراتر از جنسیت است که هم زنان و هم مردان می‌توانند از آن استفاده کنند. این عطر با طراوت و جوان‌پسند، روحیه‌ای شاداب و پرنشاط را تداعی می‌کند و فارغ از سن و سال، حس جوانی را در شما زنده می‌کند. گویی این عطر روحیه‌ای جوان و سرزنده دارد که با هر اسپری، شما را به دنیایی از انرژی مثبت می‌برد.

ترکیبات متنوع و دل‌نشینی چون ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، بهار نارنج، گریپ فروت، ریشه زنبق، یاس و تنباکو در کنار هم هارمونی بی‌نظیری خلق کرده‌اند که حس شادابی و نشاط را به اوج می‌رساند.

ادوتویلت سی کی وان از کالوین کلین (Calvin klein CK One)

ادوتویلت سی کی وان، شاهکاری ماندگار از کالوین کلین، با رایحه‌ای دلنشین و ترکیبی بی‌نظیر از نت‌های یاسمن، عنبر و برگاموت، به عنوان یکی از محبوب‌ترین عطرهای یونیسکس شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: عطرهای زنانه ارزان که در روزهای سرد، شما را گرم می‌کنند

عطر کنزو توتم بلو (kenzo Totem Blue)

عطر کنزو توتم بلو، یک عطر فرانسوی و یونیسکس است که در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد. این عطر با طبعی شیرین و خنک، انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال عطری برای استفاده در تمام فصول به ویژه روزهای گرم تابستان هستند. توتم بلو که ترکیبی میوه‌ای دارد، با رایحه‌ای هوس‌انگیز و دلنشین، شما را به دنیایی از تازگی می‌برد.

نت‌های ابتدایی این عطر با ترکیب دلپذیر آناناس، لیموترش و پرتقال، حس طراوت را به شما هدیه می‌دهند. پس از مدتی، بوی هل و سیب غالب شده و در نهایت، ترکیبی از رایحه چوب سدر، کارامل و دانه تونکا، پایانی ماندگار و جذاب برای این عطر رقم می‌زند.

زرجوف اربا پورا (Xerjoff Erba Pura)

تجربه‌ای شیرین و میوه‌ای با زرجوف اربا پورا! این عطر یونیسکس بی‌نظیر، با رایحه‌ای وسوسه‌انگیز و تازه، هم برای مردان و هم برای زنان مناسب است. اگر به دنبال عطری هستید که هم شما را جذاب‌تر کند و هم حس طراوت و شادابی را به شما هدیه دهد، اربا پورا بهترین انتخاب است. این عطر نه تنها یکی از محبوب‌ترین عطرهای یونیسکس بلکه یک شاهکار در دنیای عطرهای میوه‌ای محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: برترین عطرهای زنانه زارا

فردریک مال کارنال فلاور ( Frederic Malle Carnal Flower)

عطر فردریک مال کارنال فلاور بدون اغراق یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای دنیاست که هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل استفاده است. این عطر که با رایحه‌ای گلی شناخته می‌شود، از همان نخستین روزهای ورود به بازار، دل بسیاری از علاقه‌مندان به عطرهای لوکس را به دست آورد. کارنال فلاور به قدری جذاب و اغواگر است که حتی اگر شما از طرفداران رایحه‌های گلی نباشید، باز هم شیفته‌ بوی بی‌نظیر آن می‌شوید.

رامون ملویزر پریشس (ramon molvizar Precious)

این عطر مردانه و زنانه رایحه‌ای کاملا اصیل و متفاوت از سایر عطرهای موجود در بازار دارد و تنها بر روی میز آرایش افرادی خاص و با سلیقه یافت می‌شود. بوی تازگی و تمیزی، اولین چیزی است که با استشمام این عطر احساس خواهید کرد. اگر به دنبال عطری شیرین و خاص هستید که شما را از دیگران متمایز کند، عطر پریشس بهترین انتخاب برای شماست.

بیشتر بخوانید: عطرهای مورد علاقه سلبریتی‌ها

آبردین لاوندر کرید (Creed aberdeen lavender)

در پایان معرفی عطرهای یونیسکس می‌خواهیم شما را با عطر آبردین لاوندر کرید آشنا کنیم. این عطر با رایحه‌ای آرامش‌بخش و معتدل از گیاه اسطوخودوس، انتخابی دلنشین برای تمام فصول سال است. آبردین لاوندر کرید، چه در مهمانی‌های دوستانه، چه در قرارهای عاشقانه و یا محیط‌های رسمی، همراه همیشگی شما خواهد بود.

در این بخش از مجله سبک زندگی اکالا، ۱۱ عطر و ادکلن بی‌نظیر را به شما معرفی کردیم که برچسب زنانه یا مردانه ندارند. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما واقع شده باشد و بتوانید عطر مورد علاقه خود را از میان این لیست پیدا کنید.

سحر هستم و عاشق نوشتن و تولید محتوا، چند سالی است که با شور و اشتیاق در این مسیر قدم برمی‌دارم و برای ارتقای مهارت‌های خودم تلاش می‌کنم.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید