تجربه‌ی سفر فوق‌العاده: اکنون می‌توانید ۵۰۰ کیلومتر را با قطار فقط در یک ساعت طی کنید!

  • توسط: admin


مگلو شانگهای از آهنرباهای الکتریکی برای شناور شدن در بالای ریل استفاده می کند که باعث حذف کشش، کاهش هزینه های نگهداری و دستیابی به سرعت های بالاتر می شود.

به گزارش روسیاتو، چین در حال حاضر در حال توسعه قطار مگلو Hyperloop جدید به نام T-Flight است که توسط شرکت دولتی صنایع هوافضای چین (CASIC) ساخته شده است.

این قطار که از لوله های کم فشار عبور می کند، در آزمایشی به رکورد جهانی سرعت 623 کیلومتر در ساعت دست یافت. صنایع هوافضای چین قصد دارد در نهایت سرعت قطار را به 1000 کیلومتر در ساعت افزایش دهد و انتظار می رود این خط تا سال 2035 به بهره برداری برسد.

TGV فرانسه در حال حاضر رکورد جهانی سرعت قطار تجاری را در اختیار دارد. یک نمونه اولیه TGV اصلاح شده مجهز به دو چرخ و یک محور موتوری در آوریل 2007 در شمال منطقه شامپاین فرانسه به سرعت 574.8 کیلومتر در ساعت رسید.

Tokaido Shinkansen ژاپن قدیمی ترین قطار در بین 10 قطار برتر و اولین سیستم ریلی پرسرعت جهان است. این قطار نمادین برای المپیک 1964 توکیو راه اندازی شد و توکیو را با سرعت 210 کیلومتر در ساعت به اوزاکا متصل کرد. شینکانسن اکنون با سرعت 320 کیلومتر در ساعت کار می کند و روزانه بیش از یک میلیون مسافر را جابه جا می کند.

ژاپن در حال حاضر در حال توسعه سری L0 Maglu است. این قطار 286 کیلومتر بین توکیو و ناگویا را تنها در 40 دقیقه طی می کند. حتی سریعتر از پرواز بین این دو شهر.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید