تبدیل موهای صاف به موهای کرلی در خانه با این 5 روش آسان!

  • توسط: admin


شما هم دوست دارید موهای فر طبیعی و جذاب داشته باشید بدون اینکه به موهایتان آسیب بزنید؟ روش‌های خانگی کرلی کردن مو، راهی ساده و مقرون به صرفه برای داشتن موهایی با حالت و حجم بیشتر است. در این بخش از مجله اکالا با ما همراه باشید تا با روش‌های ساده و خانگی کرلی کردن مو آشنا شوید.

کرلی کردن مو با ۵ روش‌ ساده خانگی

در ادامه به آموزش کرلی کردن مو با روش‌های ساده خانگی می‌پردازیم:

۱- کرلی کردن موها با بافتن

بافتن مو، یک ترفند قدیمی و ساده برای داشتن موهای فر طبیعی است. برای استفاده از روش باید موهای نیمه‌خشک خود را به چند قسمت تقسیم کرده و هر قسمت را محکم ببافید. برای فرهای ریز، بافت‌های فرانسوی بهترین گزینه هستند.

پس از چند ساعت می‌توانید بافت‌ها را باز کنید و با انگشتانتان فرها را جدا کنید. با استفاده از محصولات حالت‌دهنده، می‌توانید فرها را تثبیت کرده و از موهای زیبای خود لذت ببرید.

۲- کرلی کردن موها با بیگودی

یکی از روش‌های راحت و عالی برای فر کردن موها، استفاده از بیگودی است. در این روش نیازی به حرارت نیست. با پیچیدن دسته‌های مو دور بیگودی‌ها و ثابت کردن آن‌ها، می‌توانید فرهایی با اندازه‌های مختلف ایجاد کنید.

بیگودی‌های کوچک برای فرهای ریز و بیگودی‌های بزرگ برای موج‌های درشت مناسب هستند. پس از خشک شدن کامل موها، بیگودی‌ها را باز کرده و از فرهای زیبا و کلاسیک خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: ایده‌های بستن مو با مینی اسکارف

۳- کرلی کردن موها با جوراب

جالب است بدانید که با استفاده از یک جوراب تمیز و نرم، می‌توانید موهای خود را کرلی کنید و موج‌های زیبایی به موهایتان بدهید. برای اینکار موهایتان را دم اسبی ببندید و آن را را دور یک جوراب لوله شده بپیچید و آن را محکم کنید.

پس از چند ساعت، جوراب را باز کرده و از موهای موج‌دار و جذاب خود لذت ببرید. این روش ساده و خانگی، انتخابی عالی برای ایجاد ظاهری جذاب است.

۴- کرلی کردن موها با هدبند

استفاده از هدبند، روشی ساده و سریع برای داشتن موهای موج‌دار و کرلی است. برای این کار باید موهایتان کمی مرطوب باشد. یک هدبند نرم را دور سرتان ببندید، سپس موهایتان را به دو قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را دور هدبند بپیچید و با گیره محکم کنید.

بعد از خشک شدن کامل موها، گیره‌ها را باز کرده و موهایتان را با انگشتانتان فر‌ها را جدا کنید. با استفاده از یک اسپری حالت‌دهنده و روش مچاله کردن، می‌توانید به فرهایتان حجم و حالت دلخواهتان را بدهید و از کرلی بودن آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: آموزش مش کردن مو با فویل در خانه

۵- کرلی کردن موها با مدل گوجه‌ای

اگر به دنبال یک روش سریع و آسان برای کرلی کردن موهایتان هستید، روش گوجه‌ای را امتحان کنید. موهای خود را به دو قسمت تقسیم کرده و هر قسمت را به صورت یک گوجه محکم بپیچید. پس از چند ساعت، گوجه‌ها را باز کرده و از فرهای طبیعی و زیبا لذت ببرید. این روش برای افرادی که زمان کمی دارند، بسیار مناسب است.

در این بخش از مجله سبک زندگی آدرینبه آموزش کرلی کردن مو با روش‌ها ساده خانگی پرداختیم. با این روش‌ها می‌توانید به راحتی و بدون هیچ دردسری، موهایتان را فر کرده و از زیبایی طبیعی آن‌ها لذت ببرید.

سحر هستم و عاشق نوشتن و تولید محتوا، چند سالی است که با شور و اشتیاق در این مسیر قدم برمی‌دارم و برای ارتقای مهارت‌های خودم تلاش می‌کنم.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید